انتصاب رؤسای ستادهای کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

آیت الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای روسای ستادهای کشوری انتفاضه و قدس، بزرگداشت یوم الله نهم دی و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای رمضان شریف را به سمت رئیس ستاد انتفاضه و قدس، دکتر علی محمد نائینی را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی و دکتر انسیه خزعلی را به سمت رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روزمادر منصوب کرد.

متن احکام صادره از سوی آیت الله جنتی به شرح زیر است:

جناب آقای رمضان شریف

سلام علیکم

با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان 'رئیس ستاد انتفاضه و قدس' منصوب می‌نمایم. امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت 'روز جهانی قدس' موفق باشید. مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منویات امام راحل عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

جناب آقای دکتر علی محمد نائینی

سلام علیکم

با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان 'رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی' منصوب می‌نمایم. امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت' موفق باشید. مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منویات امام راحل عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی

سلام علیکم

با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور بانوان، سرکار عالیه را به مدت سه سال به عنوان 'رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر' منصوب می‌نمایم. امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به 'بزرگداشت این هفته، به ویژه ولادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ' موفق باشید. مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منویات امام راحل عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر: 35641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =