روش درست زندگی کردن باید به دانشجویان آموزش داده شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: معاونت فرهنگی بر اساس ماموریتی که دارد باید کار آموزشی غیرآکادمیک انجام دهد از این رو از فرصتی که به دست آمده باید در عمل و نظر روش درست زندگی کردن را به دانشجویان آموزش داد.

به گزارش آتیه آنلاین از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ هادی بهرامی احسان در جلسه مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: از تمام ظرفیت‌های ملی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استفاده خواهیم کرد تا برای دانشجویان پوشش سالم و سعادتمند ایجاد کنیم تا زیان نکنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه جلسات شورای مدیران باید به صورت منسجم و مستمر برگزار شود، افزود: چشم انداز معاونت فرهنگی باید توسعه یابد و به صورت دقیق و منطبق با اولویت‌ها تنظیم و تدوین شود.

بهرامی احسان با بیان اینکه باید روش سالم زندگی کردن را به دانشجویان در آشفته بازار فضای زندگی آموخت، خاطرنشان کرد: فرهنگ یعنی سبک زندگی و معاونت فرهنگی به عنوان مجری فرهنگ در دانشگاه باید آموزش برنامه ریزی صحیح و گرفتن تصمیم درست را در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید آتشفشانی از اراده، عزم و عقل در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود. با همفکری، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی در فضای ایجاد شده می‌توان مسئولیت پذیری، فضیلت‌گرایی اخلاق و درستکاری را به جوانان آموزش داد.

در ادامه جلسه مدیران واحدهای مختلف معاونت فرهنگی و اجتماعی درباره فعالیت‌ها و چشم انداز آینده واحد متبوع خود مطالبی را ارائه کردند.

کد خبر: 35476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =