نهضت خوابگاه‌سازی در دانشگاه تهران کلید خورد

سرپرست دانشگاه تهران در بازدید از مجموعه خوابگاه‌های کوی دانشگاه تهران از برنامه «نهضت خوابگاه‌سازی» در این دانشگاه به ویژه توسعه خوابگاه‌های متاهلی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین از ایرنا،  محمد مقیمی ضمن بازدید از خوابگاه چمران و اراضی پیرامون آن، به برنامه «نهضت خوابگاه‌سازی» اشاره کرد و گفت: عزم جدی به منظور توسعه خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های متأهلان وجود دارد.

وی، اداره‌کل پشتیبانی و طرح‌های عمرانی دانشگاه را مأمور کرد تا مطالعات اولیه به منظور اجرای طرح‌های توسعه خوابگاه‌های دانشجویی به صورت جدی دنبال شود.

سرپرست دانشگاه تهران همچنین در بازدید از سلف سرویس کوی دانشگاه تهران، در جریان نحوه پخت و کیفیت غذای دانشجویان قرار گرفت و توصیه‌های لازم را به پیمانکار و ناظران ارائه کرد.

مقیمی با حضور در ساختمان اداری کوی دانشگاه و دیدار با کارکنان و تقدیر از تلاش‌های آنها، به ویژگی‌های کار کردن در کوی دانشگاه اشاره کرد و گفت: خدمت به دانشجویان به خصوص دانشجویانی که از شهرهای مختلف کشور در مجموعه بزرگ خوابگاه‌های دانشگاه سکونت دارند، ارزشمند است و اجری اخروی خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه تهران در آغاز بازدید از سلف سرویس و فضاهای اداری کوی دانشگاه، با حضور بر مزار شهید گمنام کوی دانشگاه تهران به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

کد خبر: 35259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =