وعده عجیب احسان حدادی در کمیسیون ورزشکاران!

ملی‌پوش و قهرمان سابق دوومیدانی ایران در کمیسیون ورزشکاران وعده‌ فراهم کردن مسکن به ورزشکاران داد.

به گزارش آتیه آنلاین، انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز جمعه برگزار شد. انتخاباتی که حواشی مختلفی داشت و با اظهارنظرهای گوناگونی از سوی شرکت کنندگان و اهالی ورزش همراه بود. در این بین اما یکی از پر سر و صداترین و پر حاشیه‌ترین اظهار نظرها و حواشی انتخابات کمیسیون ورزشکاران، صحبت‌های احسان حدادی، قهرمان دوومیدانی ایران بود؛ قهرمان مطرح دوومیدانی و ورزش ایران که در سال‌های اخیر با حاشیه و جنجال‌هایی دست به گریبان بوده و بیشتر از اخبار ورزشی، خبرساز حواشی بوده است.

او این بار هم قبل و در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در اظهار نظری عجیب، قول فراهم کردن مسکن را به جای دادن پاداش به ورزشکاران داد.حدادی در حاشیه مراسم انتخابات کمیسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «در کمیسیون خیلی کار می‌شود انجام داد و اگر بخواهیم کار انجام دهیم، کار زیاد است. طرح منازل قهرمانان و طرح دهکده المپیک ورزشکاران در تمام دنیا در اختیار قهرمانان قرار می‌گیرد و هزینه ساخت را از ورزشکار بگیرند و فقط زمین در اختیار آنها باشد. اگر ورود کنم می‌گویم این بار جایزه سنگین و دغدغه پاداش پای سکو را برداریم و جای آن بگوییم خانه ورزشکار آماده است.»

او با اشاره به دشواری‌های انجام این وعده ادامه داد: «همه ما قهرمانان در کشور ارتباطاتی داریم و تنها قشری که باعث شادی کشور می‌شود، ورزشکاران هستند. ما زمین‌های زیادی داریم که می‌تواند به قهرمانان تعلق بگیرد. دوستان از وزارت و کمیته پای کار بیایند می‌توان این کارها را انجام داد. آیا با ۲ میلیارد می‌توان ۱۰۰ متر خانه خرید؟ من با دوستانم صحبت کردم و این قضیه شدنی است به شرطی که بخواهیم آن را عملی کنیم. اگر ورزشکار بداند وقتی مدال می‌گیرد صاحب زمین و خانه می‌شود انگیزه او بیشتر می‌شود.»

این صحبت‌های احسان حدادی با واکنش‌های متعددی از سوی رسانه‌ها همراه شد و پس از اینکه او با ۶۷ رای به  عنوان یکی از منتخبین این کمیسیون مطرح شد حالا قطعا باید اقداماتی انجام داده و وعده‌هایی که درباره آن صحبت کرده بود را به مرحله عمل برساند. 

گفتنی است در پایان انتخابات کمیسیون ورزشکاران ، سجاد گنج زاده با ۸۸ رای، حسن یزدانی با ۷۹ رای، ذبیح اله پورشیب با ۷۱ رای، احسان حدادی با ۶۷ رای، بهداد سلیمی با ۶۳رای، امین بوداغی با ۶۱رای، شهربانو منصوریان با ۶۰رای، مجتبی عابدینی با ۵۹ رای، زهرا نعمتی با ۵۸ رای، فرزانه فصیحی با ۵۷ رای، حمیده عباسعلی با ۵۱ رای، مصطفی نودهی با ۴۹ رای، محمد رضا گرایی با ۴۶رای، نجمه خدمتی با ۴۱ رای و حسین ساوه شمشکی با ۴۱ رای بعنوان ۱۵ نفر منتخب کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

کد خبر: 34723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =