لیگ برتر والیبال به ایستگاه هفتم رسید

رقابت‌های لیگ برتر والیبال در چارچوب هفته هفتم خود و در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مرداان فردا (یکشنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری خواهد شد تا هفته هفتم خود را سپری کند. شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان، ارومیه و مریوان در این هفته از رقابت‌ها از امتیاز میزبانی بهره خواهند برد و در تلاش هستند که مقابل میهمانان خود به برتری دست پیدا کنند. 

در این هفته از مسابقات تیم صدر جدولی سپاهان اصفهان باید در مریوان به مصاف تیم مریوان برود. سپاهانی‌ها که هر ۶ مسابقه پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند در تلاش هستند که با تداوم روند پیروزی‌های خود به هفتمین برد دست پیدا کرده و کماکان تیم پیشتاز رقابت‌ها باشند. مریوانی‌ها هم که از ۶ بازی قبلی خورد سه شکست و سه پیروزی را دشت کرده‌اند میخواهند مقابل تیم صدرنشین قدرت نمایی کنند و ضمن کسب چهارمین پیروزی جایگاه هفتمی خود در جدول مسابقات را سر و سامان بدهند. 

تیم شهرداری ارومیه که نزدیک‌ترین رقیب سپاهان در جدول مسابقات لیگ برتر والیبال است، این هفته دربی ارومیه را تجربه خواهد کرد. دو تیم ارومیه‌ای لیگ برتر والیبال در هفته هفتم باید مقابل هم به میدان بروند تا برگزار کننده یکی از نبردهای جذاب هفته هفتم باشند. البته به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی می‌توان پیش‌بینی کرد که تیم شهرداری ارومیه مقابل آذرباتری که قعرنشین جدول مسابقات است، به پیروزی دست پیدا کند و ششمین برد خود را به چنگ بیاورد. 

تیم لبنیات هراز آمل نیز که یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است و در حال حاضر در رده سوم و همسایگی تیم شهرداری ارومیه قرار دارد، این هفته در رفسنجان میزبان تیم مس این شهر خواهد بود. در تهران نیز تیم پیکان در مصافی سخت و حساس با تیم متین ورامین دیدار خواهد کرد. فولاد سیرجان، مدافع عنوان قهرمانی که تا این هفته از مسابقات نتوانسته است به خوبی سال گذشته عمل کند، در هفته هفتم میهمان تیم شهرداری گنبد است. 

* برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶

شهرداری گنبد – فولاد سیرجان ایرانیان

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – شهداب یزد

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶

پیکان تهران – شهرداری ورامین

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

پاس گرگان – سایپا تهران

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان – لبنیات هراز آمل

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

آذرباتری ارومیه – شهرداری ارومیه

کد خبر: 34704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =