واکنش سایت اسپانیایی به غیبت دروازه‌بان ایرانی

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که غیبت گلر ایرانی این تیم را با مشکلاتی درون دروازه مواجه کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم ملی فوتبال  ایران برای شرکت در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی اردو برگزار کرد  و در این اردو لژیونرهای ایرانی نیز دعوت شدند تا تیم ملی را همراهی کنند. در این بین امیر عابدزاده گلر ایرانی تیم «پونفرادینا» نیز به اردوی تیم ملی ایران پیوست. اما به نظر می‌رسد به دلیل عملکرد خوب و موثر این دروازه‌بان ایرانی در تیمش، عدم حضورش در این تیم اسپانیایی، مشکلاتی ایجاد کرده و به روند موفقیت‌های تیم ضربه زده است. در همین رابطه یک رسانه اسپانیایی به غیبت عابدزاده در دروازه تیم پونفرادنیا اشاره کرده است و مدعی شده کادر فنی این تیم برای جایگزین کردن این بازیکن با مشکل مواجه شده‌اند. این رسانه می‌نویسد:

«در دیدارهایی که پونفرادینا امیر عابدزاده را درون دروازه خود داشته تنها ۲ شکست را در ۱۳ بازی تجربه کرده است و این تیم در این مدت ۱۰ بار دروازه خود را باز شده دیده است. حالا قرار است آنها برای سومین بار در طول این فصل گلر ایرانی خود را برای یک مسابقه از دست بدهند. این دروازه‌بان ملی‌پوش به اردوی تیم ملی کشورش برای دو دیدار برابر لبنان و سوریه در مرحله انتخابی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دعوت شده و به این ترتیب در دیدار برابر بورگوس که یکشنبه آینده برگزار خواهد شد غیبت دارد. عابدزاده پیش از این نیز دو مسابقه برابر تنریف و رئال سوسیداد B را به دلیل بازی‌های ملی از دست داده بود که یک باخت و یک تساوی از این دو دیدار نصیب پونفرادینا شده بود. در هر دو مسابقه جان پرز بولو، سرمربی تیم برای پرکردن جای خالی این گلر ملی‌پوش از لوچو گارسیا کلمبیایی استفاده کرد و او را به سرجی پوگ ترجیح داد که به همراه دنی رومرا تنها بازیکنانی هستند که در این فصل هنوز در ترکیب پونفرادینا به میدان نرفته‌اند. عابدزاده تنها دو بار در این فصل طعم شکست را به همراه تیمش چشیده است. ابتدا باخت ۲ بر یک برابر لاس ‌پالماس و سپس ناکامی با همین نتیجه مقابل رئال اوویدو. او در این مدت توانسته در ۶ مسابقه تیمش کلین‌شیت کند که آمار بسیار خوبی برای این دروازه‌بان ۲۸ ساله است. عابدزاده از زمانی که از ماریتیمو جدا شد و به اسپانیا آمد در ۱۳ بازی برای پونفرادینا به میدان رفته که در این دیدارها تنها ۱۰ گل دریافت کرده تا مورد تمجید رسانه‌ها قرار گیرد و در بین بهترین گلرهای این فصل جای گرفته است.»

گفتنی است که امیر عابدزاده در این فصل رقابت‌های لیگ دسته ۲ اسپانیا توانسته یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد و مهره تاثیرگذاری در تیم خود قلمداد شود. 

کد خبر: 34554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =