تشریح ماموریت‌های جدید تامین اجتماعی در عبور از بحران‌ها

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی توانمند است که در عبور از چالش‌های اقتصادی و همچنین اپیدمی ویروس کرونا باید با شناسایی و بهره‌گیری حداکثری از منابع و ظرفیت‌های موجود بیش از گذشته در جهت ارتقاء سطح خدمات، توسعه سازمانی و کاهش مشکلات کارفرمایان و بازنشستگان گام بردارد.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ فرهاد سلیمان‌منش، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست شورای اداری این اداره کل سخن می‌گفت، افزود: جذب بیمه‌شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد و اختیاری، بررسی اقدامات شعب در خصوص وصول مطالبات معوق، توسعه ابلاغ الکترونیک و ساماندهی اتاق‌های لیست در شعب و تشکیل کارگروه بازاریابی بیمه‌ای در سراسر شعب غرب تهران و توسعه خدمات غیرحضوری در راستای برنامه‌های سرپرست سازمان تامین اجتماعی عملیاتی شده و کلیه روسای شعب، معاونان و کارکنان با روحیه جهادی و انقلابی ضمن بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود دغدغه‌های بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه‌شدگان را نیز به حداقل برسانند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شش ماهه دوم سال جاری را بر پایه استفاده از خرد جمعی، مشارکت مسئولان و کلیه کارکنان در راستای برنامه‌های کلان میرهاشم موسوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی دانست و تصریح نمود: سازمان تامین اجتماعی تاکنون به لطف خدا و همت همه کارکنان کلیه تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت را پرداخت نموده و همچنین با توجه به شرایط خاص اقتصادی طی یک سال و نیم اخیر با اجرای طرح متناسب‌سازی بیش از ۱۳۹ درصد حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را نیز افزایش داده است. همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که کلیه پرداخت‌ها از جمله مستمری بازنشستگان در زمان خودش انجام گیرد.

سلیمان‌منش توسعه ارتباطات با شرکای اجتماعی در جهت اعتمادسازی را یکی از راهبردهای فعلی اداره کل و شعب تابعه برشمرد و گفت: بنا داریم هر هفته و به منظور کاهش مشکلات کارگاه‌های بحران‌زده نشست‌های تخصصی در سطح شعب و اداره کل برگزار نماییم.

شایان ذکر است در این نشست جمعی از روسای شعب و روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ در خصوص مشکلات و اهم اقدامات انجام‌شده چون بازاریابی و وصول حق بیمه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

کد خبر: 34433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =