سومین قهرمانی را تجربه خواهیم کرد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: لیگ امسال مدعیانی دارد اما ما به دنبال کسب قهرمانی برای سومین دوره پیاپی هستیم.

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال زنان سایپا در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال زنان و حضور تیمش در این مسابقات اظهار داشت: سال گذشته مسابقات را با قهرمانی پشت سر گذاشتیم و توانستیم صاحب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا شویم. امسال نیز برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشته‌ایم و در تلاشیم برای سومین دوره پیاپی صاحب مدال طلا و سکوی قهرمانی لیگ برتر شویم. 

هاشمی با اشاره به تغییر در نحوه برگزاری مسابقات گفت: پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای دو دوره مسابقات به صورت متمرکز در یک شهر برگزار شد و این موضوع موجب شد تا تیم‌ها فشار بیشتری را متحمل شوند. این بار اما با بهتر شدن وضع کرونا سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصمیم گرفت با رعایت کامل پروتکل‌ها مسابقات را به شیوه سابق خود بازگرداند و به صورت رفت و برگشت برگزار شود. 

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه کرد: امسال تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال افزایش پیدا کرد و 10 تیم در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند. تعداد زیادتر تیم‌ها شرایط مسابقات را تغییر می‌دهد و موجب می‌شود کیفیت رقابت‌ها بهتر شود. 

هاشمی افزود: تیم سایپا همچون ادوار گذشته مدعی کسب عنوان قهرمانی است. تیم‌های دیگری نیز مدعی هستند و رقابت چندان هم ساده نیست. تیم‌هایی مانند پیکان و ذوب آهن همیشه مدعی بودند و قطعا در این فصل هم تیم ما را با مشکلاتی مواجه خواهند کرد. 

کد خبر: 34341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =