تقسیم امتیازات در نبرد آلومینیوم و پیکان

تیم‌‎های پیکان و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پیکان و آلومینیوم اراک امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای قدس روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را حسین زمانی با کمک‌های حمید سبحانی و حامد صفایی برعهده داشت.

پیکان که در بازی گذشته خود پیروزی با ارزشی را مقابل گل‌گهر سیرجان در خانه حریف به دست آورده بود تیمش را با ترکیب هجومی به زمین فرستاد تا نهایت استفاده را از میزبانی ببرد.

آلومینیوم اراک که هفته پیش به اولین برد خود در تاریخ مسابقات لیگ برتر دست یافته بود، بدنبال امتیاز مقابل شاگردان رسول خطیبی بود تا دست خالی تهران را ترک نکند.

مهم‌ترین اتفاق این مسابقه در دقیقه ۶۱ رخ داد؛ ضربه پنالتی زمینی امیر روستایی را حسین پورحمیدی مهار کرد تا دروزاه تیمش بسته بماند.

محسن ربیع‌خواه در دقیقه چهار این مسابقه پس از برخورد با علیرضا کوشکی به شدت مصدوم و مجبور به خروج از زمین شد و ورزشگاه را با آمبولانس به مقصد بیمارستان ترک کرد.

ترکیب پیکان :

محمد دریس، میلاد شیخ ویسی، آرش قادری، نادر محمدی، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی

ترکیب آلومینیوم :

حسین پورحمیدی، رامین سلمان‌زاده، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، سعید باقرپسند، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه و اسماعیل شریفات

کد خبر: 3367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =