دیدار روسای سازمان محیط زیست و امور استخدامی کشور

رفع مشکلات ساختاری و بهبود وضعیت رفاهی سازمان حفاظت محیط زیست، محور اصلی جلسه عصر دوشنبه علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان امور استخدامی کشور بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست اصغر دانشیان، معاون توسعه مدیریت سازمان با اعلام این خبر گفت: در دیدار روز گذشته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس سازمان امور استخدامی کشور  موضوعاتی از قبیل بهبود وضعیت رفاهی پرسنل و هم‌چنین حل مسائل و مشکلات سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت موضوعات مطرح شده در این دیدار صمیمانه تاکید کرد: در این دیدار در زمینه کمبود نیروی انسانی، موضوع استخدام‌های جدید، اصلاح ساختار سازمانی بحث‌های متنوعی مطرح شد و با یاری خداوند با پیگیری مباحث شاهد تحولات مهمی در این زمینه خواهیم بود.

وی در ادامه از طرح مسئله عدم تناسب حقوق پرداختی در سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به سایر دستگاه‌ها در دیدار دکتر سلاجقه و میثم لطیفی خبر داد و تاکید کرد: مجموعا در زمینه متناسب سازی وضعیت رفاهی کارکنان سازمان نسبت به دستگاه‌های همسان بحث‌هایی بسیار خوب و جدی مطرح شد و هم‌چنین مقرر شد این موضوعات در جلسات آتی طرفین که سازمان میزبان آن خواهد بود تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی با ابراز خرسندی از برگزار این جلسه تاکید کرد: رییس سازمان امور استخدامی کشور دید مثبتی به مسائل طرح شده داشتند و برای رفع مشکلات سازمان حفاظت محیط زیست قول مساعد دادند.

کد خبر: 33506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =