پایان روز نخست لیگ برتر هندبال با پیروزی تاسیسات

تیم تاسیسات تهران با عبور از سد تیم شاهرود آخرین بازی روز نخست لیگ برتر هندبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال زنان که امروز (دوشنبه) روز نخست خود را در تالار هندبال فدراسیون سپری کرد، تیم تاسیسات تهران و کات شاهرود آخرین بازی این روز را برگزار کردند. در این بازی تیم تاسیسات موفق شدند که با حساب ۲۶ بر ۱۵ از سد تیم تازه وارد شاهرود عبور کند و چهارمین تیم برنده این روز از مسابقات لقب بگیرد. 

در سه بازی دیگر این روز از مسابقات تیم سپاهان موفق به شکست دادن تیم البرز شد تا شروع خوبی در این مسابقات داشته باشد. در این مسابقه سپاهانی‌ها ۳۵ بر ۲۰ مقابل حریف خود به برتری رسیدند. در دومین مسابقه امروز از ساعت ۱۳ و ۳۰  دو تیم  آتریسا تهران و شهرداری ملایر به دیدار هم رفتند که در پایان ملایر برنده از زمین خارج شد.  نیمه نخست این دیدار ۲۱ بر ۱۵ به سود نماینده ملایر به پایان رسید. در نیمه دوم نیز ملایر فاصله اختلافی خود را بیشتر کرد و در نهایت با نتیجه ۳۷ بر ۲۸ عنوان تیم برنده را به دست آورد. 

در سومین مسابقه امروز از ساعت ۱۵و۳۰  شهید شاملی کازرون، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال بانوان،  در نخستین بازی اش در فصل جدید لیگ برتر مقابل سنگ آهن بافق به میدان رفت که در نهایت پیروزی را به نام خود ثبت کرد.  نیمه نخست این دیدار ۱۰-۱۳ به سود نماینده کازرون به پایان رسید. در نیمه دوم نیز این اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد و در نهایت کازرون ۲۶ بر ۲۳ بافق را با شکست بدرقه کرد. 

با برگزاری این چهار مسابقه پرونده هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان بسته شد و تیم ها فردا استراحت کرده و روز چهارشنبه بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت و دیدارهای هفته دوم را برگزار می‌کند.

کد خبر: 33423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =