از پیروزی میلیمتری ورامین تا صدرنشینی سپاهانی‌ها

در هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم سپاهان اصفهان موفق شد به صدر جدول مسابقات راه پیدا کند.

 به گزاش آتیه آنلاین، قطار مسابقات لیگ برتر والیبال مردان به هفته سوم خود رسید و در این هفته از مسابقات ۷ دیدار در شهرهای سیرجان، مریوان، ارومیه، اصفهان، آمل و تهران برگزار شد و تیم‌ها برابر حریفان خود صف آرایی کردند. در این هفته از مسابقات   تیم‌های آذرباتری، هراز، فولاد، راه‌یاب ملل، سپاهان، شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه حریفان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. 

در مهم‌ترین بازی این هفته تیم هراز آمل در خانه خود به مصاف شهداب یزد رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. شهداب که در ۲ بازی قبلی خود حتی یک ست هم به حریفان واگذار نکرده بود در صدر جدول قرار داشت، با این نتیجه رتبه نخست را از دست داد. در دیگر بازی حساس این مسابقات در هفته سوم تیم سپاهان اصفهان در خانه خود با نتیجه سه بر صفر شهرداری گنبد را از پیش رو برداشت تا با کسب سومین برد متوالی خود و به دست‌آوردن ۹ امتیاز، به صدر جدول صعود کند.

در نخستین مسابقه این هفته و در سالن غدیر ارومیه تیم‌های آذرباتری ارومیه و پیکان تهران از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند و پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان مغلوب میزبان خود شد.

شاگردان جوان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم آذرباتری ارومیه در این بازی خانگی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند تا نخستین برد خود را جشن بگیرند. آذرباتری ارومیه در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر مغلوب فولاد سیرجان و مس رفسنجان شده بود و با کسب این برد، سه امتیازی شد.

در دیگر مسابقه این هفته تیم راه‌یاب مریوان در سالن زاگرس این شهر میزبان پاس گرگان بود و سه بر یک حریف خود را شکست داد. تیم پاس گرگان در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میزبان خود شد تا همچنان تیم بدون برد باقی بماند.

فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی نیز امروز در اولین میزبانی رسمی‌اش در لیگ برتر ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان تیم مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست داد. شاگردان سعید رضایی که پیش‌تر دو پیروزی مقابل آذرباتری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان در کارنامه داشتند، در سومین تقابل خود برابر مس رفسنجان در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند تا سه برد و هشت امتیاز در کارنامه خود ثبت کنند. اسماعیل بادرنگین و شاگردانش در مس رفسنجان تنها در ست دوم موفق شدند با کسب امتیاز ۲۷ بر ۲۵ از حریف پیشی بگیرند.

شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا تهران در هفته سوم لیگ برتر در خانه والیبال تهران به مصاف شهرداری ورامین رفتند و سه بر دو مغلوب میهمان خود شدند. نارنجی‌پوشان سایپا که در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ فاتح میدان شده بودند، در ست‌های سوم تا پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا تنها یک امتیاز از هفته سوم به دست آورند.

در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر مردان که امروز به میزبانی سالن ۶ هزارنفری غدیر برگزار شد، هورسان رامسر میهمان شهرداری ارومیه بود و در همان ست اول موفق به ثبت امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود خود شد تا مشخص شود ارومیه به صدر جدول نخواهد رسید. در ادامه اما شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به بازی برگشتند و با ثبت امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ ، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های دوم، سوم و چهارم بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود تمام کردند.

**نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر والیبال

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ - مس رفسنجان ۱ (۲۵-۲۳ / ۲۵- / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۱۹)

راه‌یاب ملل مریوان ۳ - پاس گرگان ۱ (۱۸-۲۵ / ۲۵-۲۱ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۲۰)

آذرباتری ارومیه ۳ - پیکان تهران صفر (۲۷-۲۵ / ۲۵-۲۰ / ۲۵-۲۳)

شهرداری ارومیه ۳ - هورسان رامسر ۱ (۲۰-۲۵ / ۲۶-۲۴ / ۲۵-۲۳ / ۲۵-۲۲)

سپاهان اصفهان ۳ - شهرداری گنبد صفر (۲۵-۱۹ / ۲۵-۲۳ / ۲۵-۲۱)

هراز آمل ۳ - شهداب یزد صفر (۲۵-۲۱ / ۲۵-۲۰ / ۲۷-۲۵)

سایپا ۲ - شهرداری ورامین ۳ (۲۵-۱۷ / ۲۵-۱۹ / ۲۳-۲۵ / ۲۳-۲۵ / ۱۲-۱۵)

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نیز با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد. 

کد خبر: 33307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =