پرسپولیس_آلومینیوم اراک /شاگردان یحیی در اندیشه بُرد سوم

دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک فردا در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف هم می‌روند.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا از ساعت ۱۸ در شهر اراک تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف تیم آلومینیوم اراک خواهد رفت. تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته دوم خود مقابل تیم نساجی مازندران به برتری رسید و دومین برد خود را کسب کرد و حالا در اراک به دنبال این خواهد بود که از این بازی بیرون از خانه سه امتیاز دیگر کسب کرده  و در جمع مدعیان بالای جدول باقی بماند. هر چند این بازی برای یحیی و شاگردانش به هیچ عنوان بازی ساده‌ای نیست. 

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته و در هفته دوم مسابقات دست به کار بزرگی زد و فولاد خوزستان، قهرمان جام حذفی فوتبال را شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. حالا این تیم باید در خانه پذیرای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر باشد تا دومین چالش سخت خود را در هفته سوم مسابقات تجربه کند.

رسول خطیبی و یحیی گل‌محمدی تاکنون ۵ بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۲ برد برای هریک از این دو سرمربی و یک تساوی بوده است. آخرین رویایی گل‌محمدی با رسول خطیبی اما به دیدار سوپرجام فصل گذشته برمی‌گردد که پرسپولیس با تک گل آل‌کثیر در ورزشگاه آزادی موفق شد تراکتور را شکست داده و قهرمان سوپرجام شود. گل‌محمدی در حالی تلاش می‌کند برای سومین بار در طول دوران سرمربی‌گری خود، مچ خطیبی را بخواباند که با کسب این برد می‌تواند انتقام شکست فصل گذشته پرسپولیس در اراک را بگیرد تا شیرینی برد مقابل سرمربی استقلالی آلومینیوم دو چندان شود.

رسول خطیبی که حالا سرمربی تیم آلومینیوم اراک است، برابر پرسپولیس ۱۲ بار موفق به گلزنی شده است و یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و شاید موفق ترین آنها  در گلزنی به این تیم است. فوروارد تند و تیز سالهای قبل فوتبال ایران برای روز دوشنبه سرشار از انگیزه است. مردی که در  روز بازی با پرسپولیس چه زمانی که بازی می کرد و چه در این روزها که سرمربیگری می کند برای پیروزی می جنگد.

پرسپولیسی که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و چند ملی پوش خود را از دست داده برای اینکه از جمع مدعیان این فصل عقب نماند نیاز به سه امتیاز بازی دارد. البته هراس حذف زودهنگام از آسیا به دلیل نگرفتن مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را تهدید می‌کند. در تیم پرسپولیس مهدی عبدی یک گلزن شش دانگ نشان داده است و می‌خواهد در زادگاه امیرکبیر باردیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد. البته آلومینیوم هنوز شکست نخورده و با ۴ امتیاز شرایط مطلوبی در جدول لیگ دارد.

کد خبر: 33146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =