پیروزی پررنگ سپاهان برابر مسجدسلیمان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار خارج از خانه مقابل نفت‌مسجدسلیمان به برتری تحسین‌برانگیز سه بر صفر دست یافت تا از همین هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم، خود را در قواره قهرمانی نشان دهد.

از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) از هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نفت‌مسجدسلیمان میزبان تیم مدعی سپاهان بود که این بازی با برتری قاطع سه بر صفر نماینده اصفهان همراه شد.

«کمیل غلامی» با کمک‌های «عسکر محمدی» و «عباس پورحیدری» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

تیم تحت هدایت «محرم نویدکیا» با اینکه میهمان بود خیلی زود به خواسته‌اش رسید و در دقیقه هفتم پاس مناسب «دانیال اسماعیلی‌فر» به «سجاد شهباززاده» رسید و آقای گل فصل قبل موفق شد گل نخست بازی را به ارمغان آورد.

در حالیکه میزبان در تلاش بود کار را به تساوی بکشاند اما بازهم سپاهان موفق به گلزنی شد و شهباززاده توانست با حضور به موقع در محوطه جریمه گل دوم خود و تیمش را به ارمغان آورد.

عملکرد درخشان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۳۸ «گئورگی ولسیانی» مدافع پیش‌تاخته با ضربه سر تماشایی گل سوم تیمش را به‌ثمر رساند.

در نیمه دوم بازیکنان سپاهان به حفظ توپ پرداخته و از طرفی تیم میزبان هم توانی برای جبران نداشت.

در نهایت این بازی با برتری سه بر صفر شاگردان «محرم نویدکیا» به اتمام رسید تا سپاهان با ۶ امتیاز صدرنشین شود و نفت‌مسجدسلیمان هم با هدایت «فراز کمالوند»، یک امتیازی باقی ماند.

ترکیب نفت

مسعود پورمحمد، علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی(مجید عیدی)، مجتبی لطفی، علیرضا دغاغله(محمدمهدی احمدی)، سینا خادمپور، میثم نقی‌زاده، سجاد آشوری، هاتف نادری، کرار جاسم(مسلم مجدمی) و امیر روستایی

ترکیب سپاهان

کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مسعود ریگی(محمد کریمی)، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی(فرشاد احمدزاده)، محمدرضا حسینی(حسن شوشتری)، سجاد شهباززاده(محمدرضا خلعتبری) و شهریار مغانلو(آریا یوسفی)

کد خبر: 32323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =