۱۵ میلیون سرنگ در هلال‌احمر تولید شد

تداوم تولید محصولات راهبردی نظیر سرنگ از جمله برنامه‌های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی است و این شرکت طی مهر ماه ۱۵ میلیون عدد سرنگ تهیه کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا،  شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در ماه گذشته(مهر)  موفق به تولید ۱۵ میلیون عدد سرنگ شده که این رقم پس از تشکیل و اعلام مصوبات جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا در ستاد مبنی بر افزایش تولیدات، رشد خوبی داشته است.

این تولیدات سبب شده تا قسمتی از دغدغه ها در عرصه تجهیزات پزشکی کاهش یابد و خدمات رسانی به شهروندان در اوج کرونا با خیالی آسوده تر صورت گیرد.

بر اساس این گزارش،  انواع سرنگ شامل ۵ میل با سر سوزن ۲۲G،   ۲ میل با سر سوزن ۲۳G، ۱۰ میل با سرسوزن ۲۱G، ۵ میل سه تکه با سرسوزن ۲۲G، ۲ میل سه تکه با سر سوزن ۲۳G به تعداد ۱۳ میلیون و ۷۵۷ هزار، عدد و سرنگ انسولین۳۰G به تعداد یک میلیون و ۱۷۹ هزار عدد در ماه گذشته تولید شده است.

همچنین در این مدت فلاکن به تعداد چهار صد هزار و ۴۲۸ عدد، انواع صافی دیالیز (۶F، ۷F، ۸F، ۶۰F، ۷۰F، ۸۰F) به تعداد ۹۶۸ هزار عدد و محلول دیالیز ۵ لیتری به تعداد ۹۹ هزار گالن در این شرکت تولید شده است.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران زیرمجموعه این سازمان و یکی از مجتمع های صنعتی تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در ایران است که محصولاتی همچون انواع صافی های دیالیز، ست دیالیز، سوزن فیستولای وریدی و شریانی، ست تالاسمی، آنژیوکت، سوبگ، بی بگ، محلول دیالیز، محلول ضد عفونی کننده دست، ماسک سه لایه، شیلد و نظایر آن از دیگر تولیدات اصلی این شرکت در حال حاضر محسوب می شود.

کد خبر: 32179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =