کرملین: پوتین و بنت فردا در سوچی دیدار می‌کنند

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور روسیه و نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی فردا (جمعه) با یکدیگر دیدار می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) طی نشست خبری در کرملین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره دستگیری چهار تبعه روس در ترکیه به اتهام جاسوسی، گفت: «کرملین هیچ اطلاعاتی درباره دستگیری چهار شهروند روس در ترکیه ندارد».

پیشتر روزنامه «حریت» ترکیه گزارش داده بود که چهار شهروند فدراسیون روسیه، یک شهروند ازبکستان و یک شهروند اوکراینی به اتهام جاسوسی نظامی و سیاسی و همچنین تدارک حمله به مخالفان چچنی در ترکیه بازداشت شده‌اند.

وی به خبرنگاران گفت: «خیر، ما اطلاعی نداریم. من توصیه می‌کنم که با وزارت خارجه تماس بگیرید، اگر شهروندان روسی بازداشت شده‌اند طرف ترکیه باید به نمایندگی دیپلماتیک ما و خدمات کنسولی ما اطلاع دهد. این اطلاعات واقعاً باید ارائه می‌شد».

سخنگوی کرملین درباره دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز توضیح داد: «پوتین و بنت در ۲۲ اکتبر در سوچی، همکاری‌های دوجانبه و وضعیت خاورمیانه را بررسی خواهند کرد».

پیشتر دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی خبر داده بود که بنت با پوتین درباره «طیف وسیعی از مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی و مسائل مهم منطقه‌ای از جمله برنامه هسته‌ای ایران» صحبت خواهد کرد.

کد خبر: 32085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =