نقش پررنگ ارتباطات مردمی در توسعه خدمات غیرحضوری

کارکنان حوزه های مشاوره و ارتباطات مردمی تامین اجتماعی پیش‌قراول و طلایه‌داران طرح ملی 3070 هستند و با حضور درخشان خود نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه آن دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست هم‌اندیشی با گروه مشاوران و کارگروه طرح ملی 3070 سخن می‌گفت، افزود: با اجرای طرح 3070 در سازمان تامین اجتماعی قرار است تا پایان بهمن ماه سال جاری، بخش مهمی از فرایندهای ارائه خدمات در این سازمان غیرحضوری می‌شود.

وی افزود: با غیرحضوری شدن 30 خدمت از 96 میلیون مراجعه‌ حضوری، بیش از 70 میلیون بار مراجعه در سال کاسته خواهد شد.

امیری‌گنجه با اشاره به طرح 3070 آن را طرحی مهم و تحولگرا در توسعه سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: با اجرای این طرح برای استفاده از بسیاری خدمات و انجام بخش عمده امور بیمه‌ای، نیاز به مراجعه حضوری بود و این تحول بزرگ در ارائه خدمات به جامعه 44 میلیون نفر تاثیر و پیامدهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و روانی بسیاری در پی خواهد داشت.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به سیر تحولات تاریخی در سازمان، تاثیرگذاری و پیامدهای ویروس کرونا و واکاوی اهمیت اجرای طرح 3070 در آینده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بی شک استقرار طرح 3070 منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است و هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفق‌تر عمل کند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.
امیری‌گنجه نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف کرد و گفت: فضای کار مشاوران به دو محیط درون و برون از شعب تقسیم می‌ شود و وظیفه دارند در قدم اول ضمن تعامل، واکاوی و آگاه‌سازی طرح 3070 در داخل شعبه؛ هم‌افزایی طرح در نزد همه کارکنان را نیز توسعه دهند و در گام بعدی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با انجمن‌ها، کانون، تشکیلات بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، کارگاه‌های بزرگ و... جهت آگاه‌سازی و اثربخشی این طرح ملی است که نقش تعیین‌کننده‌ای در اهداف سازمانی دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: نقش مشاوران و کارکنان ارتباطات مردمی در توسعه طرح ملی 3070 بسیار حساس و همچون وصول مطالبات پراهمیت است.
شایان ذکر است پس از دستور دکتر سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اجرای طرح 3070؛ از سوی امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ؛ کارگروه ستادی در اداره کل غرب تهران بزرگ با حضور همکاران حوزه های مختلف تشکیل شد و پس از تعطیلات یک هفتگی کرونا از روز شنبه 15 آذر  درکلیه شعب و با حضور مشاوران میز خدمت غیرحضوری راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: 3155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =