کاظمی‌پور سرپرست معاونت ورزش زنان شد

با حکم حمید سجادی، سرپرست معاونت ورزش زنان مشخص شد.

به گزارش آتیه آنلاین، با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش زنان این وزارتخانه منصوب شد.

پیش از این مهین فرهادی‌زاد، معاون وزیر ورزش در امور زنان بود که به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفت.

مریم کاظمی‌پور سابقه نایب رئیسی زنان فدراسیون تیر و کمان را در کارنامه دارد.

مریم کاظمی‌پور سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک افزود: خوشحالم که اولین روز مسئولیتم متقارن شده با هفته پارالمپیک تا بتوانیم در این حوزه قدم‌های موثری در بهبود وضعیت ورزشکاران دختر کشورمان برداریم.

وی گفت: حال ورزش بانوان خوب است و زحمات زیادی در این حوزه در گذشته کشیده شده و ما در آینده نیز هدفمند در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: اقداماتی که تا امروز در حوزه استعدادیابی و در بخش قهرمانی در حوزه بانوان صورت گرفته از آنها حمایت می کنیم و تلاش می‌کنیم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌های زیادی برای حوزه بانوان داریم که هفته آینده آنها را اعلام خواهیم کرد. یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است، چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی. امیدواریم همان طور که در تیروکمان حرکات زیادی را شروع کردیم و مسیر تازه‌ای را بوجود آوردیم در حوزه بانوان وزارت ورزش هم شروع دوباره‌ای داشته باشیم.

چنین حمید سجاد وزیر ورزش و جوانان در حکمی اسماعیل احمدی را با حفظ سمت در جایگاه حوزه‌ی وزارتی، به عنوان مشاور ایثارگران این وزارتخانه منصوب  کرد.

در این جلسه همچنین از زحمات سید قاسم  قاسمی مشاور سابق ایثارگران تقدیر شد.

کد خبر: 31295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =