بار دیگر تقابل رونالدو ‌ و مسی

لیگ قهرمانان اروپا در حالی آخرین هفته از مرحله گروهی خود را آغاز خواهد کرد که تیم‌های یوونتوس و بارسلونا تماشایی‌ترین‌ مسابقه را برگزار خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، علاقه‌مندان به فوتبال اروپا، امشب تماشاگر یکی از مسابقات جالب و تماشایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود، جایی که تیم یوونتوس با در اختیار داشتن کریستین رونالدو، باید به مصاف بارسلونایی برود که لیونل مسی را در ترکیب تیمش دارد. تجربه نشان داده است که جدال تیم‌هایی که این دو ستاره را در اختیار دارند، همواره از جذابیت‌های ویژه بهره‌مند است و دیدار امشب (سه‌شنبه) این دو تیم نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

این دو تیم که در گروه G مسابقات قرار دارند، امشب با هم دیدار خواهند کرد. مصاف تیم‌های بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

این دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که بارسلونا با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و یوونتوس ۱۲ امتیازی در جایگاه دوم ایستاده است. اگرچه صعود هر دو تیم قطعی است ولی با توجه به پیروزی دور رفت نماینده اسپانیا، بیانکونری تلاش خواهد کرد تا در این مسابقه به پیروزی برسد و صدر جدول را پس بگیرد.

یووه برای صدرنشینی باید با اختلاف ۳ گل برتری بارسا را شکست دهد. مهم‌ترین نکته این مسابقه که جالب‌ترین اتفاق این هفته لیگ قهرمانان اروپاست، رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ترکیب دو تیم خواهد بود. در دیدار رفت رونالدو به دلیل مثبت شدن تست کرونایش غایب بود و حالا فرصت جبران شکست دور رفت را دارد.‌

اما در دیگر دیدار گروه G دیناموکیف میزبان فرانس واروش مجارستان است و تیم برنده این مسابقه راهی لیگ اروپا (جام یوفا) خواهد شد. زیرا دو تیم صعود کننده این گروه به مرحله بعد لیگ قهرمانان از قبل مشخص شده‌اند. 

در گروه F نیز امشب (سه‌شنبه) شاهد برگزاری دو مسابقه خواهیم بود. مسابقاتی که تکلیف دو تیم نهایی صعود کننده و جایگاهشان را مشخص خواهد کرد. البته این در شرایطی‌ست که در این گروه تیم دورتمند آلمان صعود خود را قطعی کرده است. 

دورتمند در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان به‌ مصاف زنیت سن پترزبورگ خواهد رفت. دورتموند در خانه نماینده‌ی روسیه نیاز به پیروزی دارد تا در قامت صدرنشین قدم به مرحله بعد بگذارد.

نکته جالب این مسابقه حضور سردار آزمون که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، و می‌تواند در ترکیب تیمش بازی کند خواهد بود. هرچند زنیت شانسی برای صعود ندارد اما آزمون می‌تواند با حضورش بازگشت خوبی به تیم زنیت داشته باشد و مقابل دورتمند به هم تیمی‌هایش کمک کند.

در دیگر مسابقه این گروه در ایتالیا دو تیم تیم‌های لاتزیو و کلوب بروژ بلژیک با هم دیدار خواهند کرد . لاتزیو با یک تساوی  به مرحله بعد خواهد رفت اما لاجوردی‌پوشان تلاش خواهند کرد تا با کسب پیروزی در این مسابقه در هفته پایانی به صدر جدول صعود کنند. این جدال تماشایی می‌تواند نبرد مهمی برای نشان دادن چهره صدرنشین این گروه باشد.

روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه E نیز پیگیری خواهد شد. گروهی که در آن تیم چلسی توانسته صعودش را به مرحله بعد قطعی کند. آبی‌پوشان لندن برای حفظ صدرنشینی ‌و صعود به عنوان تیم نخست، باید از کراسنودار روسیه یک تساوی بگیرند، اما از آنجایی که تیم روسی در صورت عدم شکست دادن چلسی شانس صعودش را به سویا  واگذار می‌کند، به راحتی حاضر به امتیاز دادن به شاگردان لمپارد نخواهد بود.

در دیگر دیدار از گروه E تیم فوتبال رن فرانسه که با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد میزان سویای ۱۰ امتیازی است که صعودش قطعی شده و نماینده اسپانیا تلاش خواهد کرد تا با کسب پیروزی در این دیدار و شکست احتمالی چلسی در صدر جدول قرار بگیرد.

گفتنی است دیگر دیدارهای هفته پایانی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در چارچوب گروه‌های A تا D فردا شب مشخص خواهد شد تا ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شوند.

کد خبر: 3089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =