حریف را دست کم نمی‌گیریم تا برنده شویم

مربی تیم ملی فوتبال زنان در آستانه دیدارهای تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و با آمادگی ظاهر می‌شویم.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم ملی فوتبال زنان ایران این روزها در کشور ازبکستان حضور دارد و قرار است با دیدار مقابل تیم ملی بنگلادش رقابت خود را در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آغاز کند.

در همین راستا سمیه شهبازی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال زنان ایران، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. تمرینات به خوبی پیگیری شده است و بازیکنان باانگیزه و منتظر هستند که نخستین بازی خود در مسابقات مقدماتی را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی بسیار همدل و با انگیزه هستند، خاطرنشان کرد: شرایطی که در اردوی تیم ملی حکمفرماست به خوبی نشان از این دارد که همه اعضا و نفرات تیم چقدر با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند به دور از هر حاشیه بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و برای پیراهن تیم ملی بجنگند و برنده از میدان خارج شوند.

مربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در پاسخ به این سوال که حریفان ایران در مسابقات پیش رو را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: ما در این مسابقات باید ابتدا به مصاف تیم ملی بنگلادش برویم و پس از آن مقابل تیم ملی اردن بازی کنیم. کادر فنی فیلم بازی بنگلادش را به خوبی و کامل آنالیز کرده و نکات لازم را به بازیکنان گفتیم.

وی افزود: شاید به نظر برسد که در ظاهر با رقابت سختی مقابل بنگلادش روبه‌رو نباشیم اما آنچه باید در نظر داشت این است که نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. تیم ملی بنگلادش در بازی نخست خود مقابل تیم اردن متحمل شکست شد و قطعا همه تلاش خود را خواهد کرد که مقابل ایران جبران کند. 

شهبازی ادامه داد: هم قسم شده‌ایم که از مسابقات دست پر و با سهمیه جام ملت‌های‌آسیا بازگردیم.به همین دلیل تلاش خواهیم کرد میزان اشتباهات خود را کاهش دهیم با دقت و با بهره‌گیری کامل از تاکتیک تیمی بهترین نمایش خود را ارائه داده و هر دو بازی را با پیروزی و کسب سه امتیاز تمام کنیم.

کد خبر: 28945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =