رییس فدراسیون هندبال راهی اردن شد

رئیس فدراسیون هندبال ایران با هدف حل مشکلات پیش روی تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد اردن ترک می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین،  هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی از ۲۳ شهریور در اردن آغاز شده است. تیم هندبال ایران که هم اکنون صاحب سه پیروزی و یک شکست در این رویداد شده در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد و در صورت حفظ این شرایط می‌تواند برای اولین بار ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را بدست آورد.

اما تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از دو روز قبل با بحران افزایش تعداد مبتلایان کرونایی در بین اعضای کادر خود مواجه شده است؛ به طوری که روز گذشته مربیان تیم ملی که همگی تست کرونای مثبت شده‌اند با تلفن تیم را برابر اردن هدایت کردند.

تیم ایران روز گذشته برابر اردن میزبان مسابقات صاحب پیروزی شد.

طبق قوانین هیچ تیمی نمی‌تواند بدون کادر فنی در مسابقات حاضر شود و اجازه مسابقه به آنها داده نخواهد شد.

به همین واسطه عصر امروز دوشنبه ۲۹ شهریورماه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه حسامی رئیس باشگاه اشتاد سازه مشهد اسپانسر تیم ملی هندبال بانوان به عنوان «آفیشیال» راهی اردن می‌شوند.

با حضور پاکدل مشکل فنی نبود مربی یا سرپرست در رأس تیم ملی هندبال بانوان در زمین بازی حل خواهد شد.

از سوی دیگر پاکدل قصد دارد در حاشیه این رقابت‌ها با مسئولان کنفدراسیون هندبال آسیا با اولویت حل مشکلات پیش آمده برای تیم بانوان دیدار و گفتگو کرده و از این تیم حمایت کند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران فردا سه شنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر تیم سوریه قرار می‌گیرد که حتی تساوی با این تیم هم می‌تواند تیم ایران را راهی مرحله نیمه نهایی کند.

کد خبر: 28754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =