نیمسال اول تحصیلی دانشگاه خواجه نصیر به صورت الکترونیک آغاز شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از بازگشایی غیر حضوری نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه به صورت الکترونیک خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین، سعید رعیتی در گفت و گو با خبرنگار اخبار دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: با توجه به برنامه ریزی های به انجام رسیده و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، بنا به ضرورت موجود نیمسال اول تحصیلی از امروز بیست و هفتم شهریور در سراسر کشور به صورت الکترونیکی در فضای مجازی آغاز شد.

وی اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه می توانند برای شرکت در کلاس ها به سامانه مرکز آموزش الکترونیکی به آدرس https://vc۴۰۰۱.kntu.ac.ir/ مراجعه کنند.

رعیتی با بیان اینکه هم اکنون ۷۵۰۰ دانشجو در ۱۱ دانشکده این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گفت: این دانشجویان در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.  

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص واکسینه شدن اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه نیز تصریح کرد: با توجه به هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا تاکنون اساتید و کارکنان دو دز واکسن را دریافت کرده اند و اکثر دانشجویان نیز واکسن کرونا تزریق کرده اند.

رعیتی ادامه داد: آن دسته از دانشجویان تهران و البرز که واکسینه نشده اند با هماهنگی های لازم و ارایه کد ملی می توانند در دانشکده برق و کامپیوتر خواجه نصیر حضور یافته و واکسن خود را دریافت کنند. دانشجویان ساکن شهرستان ها نیز می توانند برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.  

وی گفت: امید است با توجه به روند موجود کلاس های دانشگاه ها قبل از پایان ترم جاری به صورت حضوری برگزار و آرامش روحی و روانی در جامعه حاکم شود.

کد خبر: 28509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =