ناظمی: سخت‌گیری نکردیم تا شیرازی‌ها به لیگ بازگشتند

مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: به تیم شیراز که در هفته نخست به دلایل مالی در لیگ غایب بود، اجازه دادیم به لیگ بازگردد.

گلاره ناظمی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان که در دو گروه برگزار می‌شود و دو هفته ابتدایی‌اش را پشت سر گذاشته است، گفت: از آنجایی که فصل قبل و به دلیل شیوع ویروس کرونا ما نتوانستیم مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را به پایان برسانیم و مسابقات نیمه تمام ماند، امسال باید تمهیداتی می اندیشیدیم که هم مسابقات تا آخر پیگیری شود و هم سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات و تیم ها به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: بررسی های لازم انجام شد با نمایندگان تیم‌ها مشورت شد و در نهایت مقرر شد برای کاهش میزان سفر تیم‌ها به شهرهای مختلف، و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران، تیم‌ها در دو گروه قرار بگیرند و در نهایت با تعداد مسابقه کمتر رقابت خود را در لیگ امسال آغاز کنند.

ناظمی درباره وضعیت تیم قشقایی شیراز که به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر تیمش هفته نخست را برگزار نکرد، گفت: تیم قشقایی در ابتدا از حضور در لیگ کناره گیری کرد اما بعد از هفته نخست و در شرایطی که توانستند مشکلاتشان را حل کنند از ما خواست که اجازه بازگشت‌شان به تیم ملی را صادر کنیم. خب این اتفاق می توانست بر اساس قانون رخ ندهد اما چون ما به مشکلات این تیم آگاه بودیم تصمیم گرفتیم برخورد خیلی ضربتی نداشته باشیم و اجازه بدهیم این تیم به لیگ بازگردد و شهر شیراز در این رقابت‌ها نماینده داشته باشد.

گلاره ناظمی با اشاره به اینکه سازمان لیگ نگاهش به تیم های لیگ برتر نگاه حمایتی است، گفت: از آنجایی که فوتبال زنان چندان از سوی باشگاه‌ها و حامیان مالی حمایت نمی‌شوند، ما باید کمی نگاه حمایتگرایانه به تیم ها داشته باشیم تا لیگ با کیفیت برگزار شود. البته تیم‌ها نباید از قوانین سازمان لیگ سرپیچی کنند اما وضعیت تیم قشقایی واقعا استثنایی بود و بهتر بود با آن‌ها راه بیاییم.

وی خاطر نشان کرد: اگر جلوی ورود این تیم به لیگ را می‌گرفتیم، بازیکنان این تیم بدون تیم می‌مانند و این اصلا منصفانه نبود. من امیدوارم که این قبیل بی نظمی‌ها در لیگ اتفاق نیفتد اما واقعیت این است که سختگیری زیاد در برخورد با این تیم به صلاح نبود.

مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان، درباره ماجرای استفاده بازیکنان شهرداری بم از آمبولانس و این شائبه که استادیوم تیم ارومیه رختکن مناسب و گرم نداشته است، گفت: این یک شیطنت بود که از سوی بازیکنان تیم بم رخ داد. ما پیگیری کردیم و متوجه شدیم که صحت ندارد و رختکن استادیوم تیم ارومیه گرمایش کافی داشته است.

کد خبر: 2846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =