جای خالی موسوی را با بازیکنان دیگر پر کردیم

کارخانه گفت: سید تصمیم گرفت به لیگ ایتالیا برود و ما اجازه دادیم. حالا جای خالی‌اش را با بازیکنان توانمندی که داریم پر کرده‌ایم.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره سبک و سیاق جدید برگزاری لیگ برتر والیبال مردان که به طور فشرده و در تهران برگزار می‌شود، گفت: خب به دلیل شیوع ویروس کرونا که به طور تمام و کمال سبک زندگی همه را تغییر داده است، مسابقات لیگ والیبال نیز نحوه برگزاری جدیدی را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: برای همین است که لیگ والیبال نسبت به فصل‌های قبل، بسیار متفاوت است. سال گذشته مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌کاره تمام شد. حساسیت خیلی بالا نبود اما امسال تیم‌ها بسیار نزدیک به هم هستند، جذابیت و حساسیت رقابت‌ها خیلی بالاست. در سال‌های گذشته شاید یک یا دو تیم برای قهرمانی پا به رقابت می‌گذاشتند و بازیکنان ملی پوش و خوب در یکی دو تیم حضور داشتند، اما امسال حدود هفت تیم شرایط نزدیک به هم دارند و همگی مدعی قهرمانی هستند و از قبل نمی‌توان به طور قطعی قهرمان مسابقات را پیش‌بینی کرد.

مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که از عملکرد تیم سایپا که امسال روی نیمکت سرمربیگری آن نشسته است، تا اینجای مسابقات چقدر رضایت دارد، گفت: تصور من این است که تیم ما تا این هفته از مسابقات نمایش خوب و قابل قبولی داشته است و نشان داده که یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است، هرچند که کار آسانی پیش رو ندارد و باید رقیبان سرسختی را از پیش رو بردارد.

کارخانه افزود: شاید اگر مسابقات چند هفته دیگر را پشت سر بگذارد تیم ما به هماهنگی بهتری برسد و  نسبت به گذشته هماهنگ‌تر عمل کند. تیم ما به دوراز حاشیه و در آرامش به تمرینات خود مشغول است و خوشبختانه هیچ مشکلی در حال حاضر نداریم.

سرمربی سایپا به برخی از شکست‌های تیمش بویژه در ابتدای فصل اشاره کرد و گفت: زمانی که مسابقات هنوز به طور رفت و برگشت برگزار می شد و سبک فشرده و متمرکز این روزها را نداشت، ما در چند بازی خارج از خانه مقابل حریفان خود تن به شکست دادیم. البته ما این شکست ها را فراموش کردیم اما به هر حال باید بپذیریم که این چند باخت به تیم ما ضربه زد.  اما ما از آن مسابقات عبور کرده‌ایم و به آینده و مسابقات پیش رو فکر می‌کنیم.

کارخانه خاطر نشان کرد: یک تیم برای اینکه خوب نتیجه بگیرد و در قامت قهرمانی مسابقات ظاهر شود، به بازیکنان بزرگ از نظر فنی و رفتاری نیاز دارد. تیم من خوشبختانه از حضور چنین بازیکنان بهره مند است و برای همین است که سایپا امسال شانس قهرمانی دارد و ما چشم‌مان به تصاحب سکوی قهرمانی است. تیم‌های لیگ والیبال امسال خیلی با انگیزه کار می‌کنند و هر تیمی منتظر لغزش تیم دیگر است تا خود را بالا بکشد. خوشبختانه در این شرایط ما مقابل فولاد سیرجان که یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ امسال است، توانستیم پیروز میدان شویم و این باعث شد انگیزه ما برای ادامه دو چندان شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره انتقال سید محمد موسوی، سرعتی‌زن ملی پوش تیمش به لیگ ایتالیا و این که چطور جای خالی این بازیکنانش را پر کرده است، گفت: در ابتدای فصل که موسوی را جذب کردیم، می‌دانستیم که او یک بازیکن تراز اول است و روی عملکرد تیم تأثیر بسزایی می‌گذارد. این بازیکن از سوی یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا جذب شد و خودش هم تصمیم به رفتن گرفته بود. بنابراین ما هم اجازه دادیم که از تیم سایپا جدا شود. به هر حال ما بازیکنان خوب دیگری داشتیم که می توانند و البته توانستند جای خالی سید را پر کنند. بازیکنانی همچون علی شفیعی، سامان فائزی و عیسی کاظمی را در ترکیب تیم داریم که خیالمان از پست سرعتی زن راحت است.

کد خبر: 2845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =