دولت در مذاکرات هسته‌ای ضوابط قانونی را رعایت کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث مذاکرات هسته‌ای، مجلس قانون تصویب کرده و لازم است دولت ضوابط قانونی را رعایت کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، «الیاس نادران»   در جلسه علنی امروز -چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دولت محدودیت‌های فراقانونی در مورد اربعین ایجاد کرده است و اجازه ورود به زائران فقط از طریق مرزهای هوایی صورت می‌گیرد.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،   زائران پشت مرزها گیر کرده‌اند و تدبیری در این زمینه صورت نگرفته است.

نادران همچنین در تذکری به دولت گفت: در بحث مذاکرات هسته‌ای مجلس شورای اسلامی قانون مصوب کرده و دولت لازم است که ضوابط قانونی را رعایت کند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی رسمی از سوی مقامات دولتی در صحن مجلس ارائه نشده است، گفت: لازم است کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با توجه به تعطیلی مجلس این گزارش را دریافت کرده و منتشر کند.

 به گزارش ایرنا رافائل گروسی مدیر کل‌آژانس روز یکشنبه به تهران سفر کرد و با محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی دیدار  کرد. دو طرف در این دیدار درباره تجهیزات نظارتی‌آژانس به توافق رسیدند. قرار است اسلامی درآینده نزدیک به به وین سفر کند و بعد از آن گروسی بار دیگر به تهران سفر خواهد کرد. این در حالی است که یعقوب رضازاده دیروز از برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور محمد اسلامی و بهروز کمالوندی رییس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان خبر داد.

 به گفته این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس این نشست فوق العاده امروز برگزار خواهد شد.

کد خبر: 28246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =