تحسین زنان ورزشکار ایران از سوی رییس پارالمپیک

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از عملکرد کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تقدیر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، در پی کسب نتایج درخشان کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰، راجد ماشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال نامه‌ای به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران از عملکرد کاروان کشورمان تقدیر کرد.

در بخشی از متن این نامه آمده است:

«به نمایندگی از کمیته پارالمپیک آسیا مشتاقم تا به شما و تیم ایران به دلیل عملکرد فوق العاده در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تبریک عرض کنم. به رغم چالش‌هایی که پاندمی کرونا در مسیر آماده سازی تیم‌ها و ورزشکاران ایجاد کرده بود، بسیار تحسین برانگیز است که تعداد مدال‌های ایران همانند بازی‌های ریو بود و حتی شمار مدال‌های طلا نیز در مقایسه با دوره قبلی بیشتر شد که این نشان از وجود یک سیستم و ساختاری مستحکم در مجموعه شما دارد.

باوجود آنکه عملکرد بسیاری از ورزشکاران مثال‌زدنی است؛ آنچه برخی از بانوان شما همچون زهرا نعمتی و ساره جوانمردی انجام دادند بیانگر آن بود که آنها سرآمد رشته‌های خود محسوب می‌شوند و می‌توانند الگویی برای زنان ورزشکار جوان در هر کجا باشند. دستاورد تیم والیبال نشسته شما نیز که به کسب یک قهرمانی دیگر منجر شد چشمگیر و ستودنی بود.

اکنون توجه ما به بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۲۱ جوانان بحرین معطوف شده، جایی که از ورزشکاران جوان شما در مسیر تبدیل شدن به قهرمانان آینده پارالمپیک استقبال خواهیم کرد. بار دیگر تبریک ما را بپذیرید. ایران نشان داد که یکی از قدرتهای ورزش پارالمپیک نه تنها در سطح آسیا، بلکه در سطح جهان به شمار می‌آید.»

کد خبر: 28035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =