سالاری: خدمت به بازنشستگان و کارگران باعث افتخار من بود/ به عنوان پژوهشگر به کار خود ادامه می‌دهم

مصطفی سالاری در مراسم تودیع خود در سازمان تامین اجتماعی، تامین اجتماعی را امانت مردم دانست و گفت: خرسندم که تمام تلاشم را بکار بستم امانتدار خوبی باشم و این چندین ماه خدمت را موهبت الهی به خود می دانم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور وزیر کار برگزار شد، از زحمات مصطفی سالاری، مدیرعامل اسبق این سازمان تقدیر به عمل آمده و میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.

در این مراسم، مصطفی سالاری، مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: خدمت به قشر بازنشسته و کارگری، موهبت الهی بود که نصیب من شد و تمام تلاشم را کردم که قدر این لطف بزرگ را بدانم.

وی با بیان اینکه از همه همکاران بابت تمام تلاش ها و زحمت‌هایشان تشکر می‌کنم، ادامه داد: این سازمان متعلق به مردم و ذی نفعان است و ما فقط امانتداری کردیم.

سالاری با بیان اینکه به محل کار خود در پژوهشگاه بازمی‌گردم ادامه داد: به عنوان یک شهروند ایرانی که۲۴ ماه در اینجا به مردم خدمت کردم، بسیار خرسندم و از این پس به عنوان پژوهشگر در محل کار سابقم حاضر می‌شوم و بدون هیچ انتظاری آمادگی دارم شب و روز، گاه و بیگاه مشورت بدهم و اگر لازم بود همفکری کنم. 

سالاری با بیان اینکه امروز دریافتی بازنشستگان دو و نیم برابر شده است و اگر تلاش همکاران و همت جمعی نبود نمی‌توانستیم اینکار مهم را انجام دهیم گفت: اتفاقی که باید می افتاد در حوزه نسخه الکترونیک محقق شد. سربسته بگویم برخی دستگاه‌ها همراهی نکردند اما ما پیش رفتیم و معتقدم بزرگترین اقدام تحولی دیجیتال بوده است. طرح ۳۰۷۰ شعب را خلوت کرد. اقدامات خوب دیگری درتنقیح قوانین افتاد. با تادیه بدهی صورت گرفته دولت، تا سه سال آینده برای تامین منابع و نقدینگی مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه راه نجات نظام بیمه‌ای و بهداشت و درمان کشور در اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع است گفت: به سمت الکترونیکی شدن رفتیم اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود. دائمی کردن متناسب‌ سازی حقوق ها با پایداری منابع نیز بسیار مهم است که باید دنبال شود.

وی افزود: درهر جایی بودم رو به جلو حرکت کردم. خواهش کردم هرکسی می‌تواند کمک کند که همین اتفاق هم افتاد و همه در مجلس و دولت به ماکمک می کردند و همه این سازمان را متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی می دانستند.

مصطفی سالاری با بیان اینکه تمام تلاشم را بکار بستم تا درست و عادلانه و در چارچوب قانون هزینه کنیم گفت: اینکه هر کسی فرصتی پیدا کند این کارهای مهم را عهده دار شود عنایت خداست و باید قدر لحظه به لحظه کار در اینجا را بداند. از روز اول که آمدم برای ۲۴ ماه برنامه ریزی کردم و بریم مهم بود به اقشار عزیزی خدمت کنم که کار کردن برایشان لذت بخش است.

وی ادامه داد: از همکاران که همراه و همکار بودند نیز باید قدردانی کنم. از یکایک تشکل های کارگری و کارفرمایی و بازنشستگان قدردانی می‌کنم. از دولت، رئیس جمهور و وزیر سابق رفاه، از مجلس که مصوبات خوبی برای ما داشت، از اعضای هیئت مدیره که هرآنچه شدنی بود را کمک کردند تا محقق شود و همچنین معاونین و مدیران استانی نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر قصوری بوده از جامعه کارفرمایان، کارگران و بازنشستگان عذرخواهی می‌کنم و اگر دستاوردی بوده حاصل تلاش همگان بوده است. از همکارانم در تامین اجتماعی و همه مدیرانی که پشتیبان ما بودند تشکر می‌کنم و برای آقایان عبدالملکی و موسوی آرزوی توفیق می‌کنم. از بابت همه کاستی ها پوزش می طلبم.

وی افزود: این موضوع اهمیت سازمان را نشان می‌دهد و تفاوت اساسی اش با دیگر سازمانها در این است که درآمد هزینه‌ای است و دستش در جیب دولت نیست و ذره ذره پولی که سرماه خرج می‌کنیم و معادل یک سوم بودجه کشور است را باید از ۱۴ میلیون نفر در قالب حق بیمه وصول کنیم.

سالاری با بیان اینکه امروز دریافتی بازنشستگان دو و نیم برابر شده است و اگر تلاش همکاران و همت جمعی نبود نمی‌توانستیم این کار مهم را انجام دهیم گفت: اتفاقی که باید می افتاد در حوزه نسخه الکترونیک محقق شد. سربسته بگویم برخی دستگاه‌ها همراهی نکردند اما ما پیش رفتیم و معتقدم بزرگترین اقدام تحولی دیجیتال بوده است. طرح ۳۰۷۰ شعب را خلوت کرد. اقدامات خوب دیگری در تنقیح قوانین افتاد. با تادیه بدهی صورت گرفته دولت، تا سه سال آینده برای تامین منابع و نقدینگی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: این سازمان از نظر ارتباط با رفاه و معیشت مردم، رقیب ندارد. امید است تیم جدید بتوانند کارهای بزرگتری انجام دهند. هرجا رفتم دنده عقب نگرفتم و سعی کردم رو به جلو حرکت کنم. معمولا خواهش می‌کنم هرکسی می‌تواند کمک کند که همین اتفاق هم افتاد و همه در مجلس و دولت به ما کمک می کردند و همه این سازمان را متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی می دانستند.

کد خبر: 27799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =