عزیزی خادم: همه به تیم‌ملی‌فوتبال کمک کنند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در شرایط سختی قرار داریم و امیدوارم همه به کمک فوتبال بیایند.

به گزارش آتیه آنلاین، «شهاب الدین عزیزی خادم» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: پیروزی برابر سوریه بسیار مهم بود به ویژه در گروهی که بازی ها به هم گره خورده بود. ما به خدا توکل می‌کنیم و امیدوارم با این تیم یکدست که بهترین نسل فوتبال ما هستند موفق شویم. نگاه فدراسیون فوتبال این است که از همه تجربه ها استفاده کند و امیدوارم این فضا ایجاد شود. 

وی ادامه داد: ما بحث المپیک را داریم که بسیار مهم است. با مهدی مهدوی کیا و کادر او که اکثرا از آلمان می آیند می خواهیم در غالب یک پروژه نسل فوتبال را تغییر دهیم. 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای تیم ملی فوتسال نیز همه امکانات را بسیج کردیم. البته فدراسیون فوتبال یک‌سری محدودیت ها دارد و امیدوارم آنهایی که ما را دنبال می کنند، به کمک ما بیایند. در شرایط سختی هستیم و کار به مراتب سخت‌تر هم می شود. 

عزیزی خادم تصریح کرد: امیدوارم همه با یک نگاه واحد تیم های ملی را دریابیم و کمک کنیم تا تیم ملی راهی جام جهانی شود. شرایط بسیار سختی است و سطح فنی تیم ها به هم نزدیک شده است.   

وی ادامه داد: بحث میزبانی اتفاق بسیار خوبی بود. مساله اصلی ما بازی با کره جنوبی است. بحث کمک داور ویدئویی بحث مهمی است و در تلاش هستیم اقدامات این کار را انجام دهیم. ما باید این امکان را داشته باشیم. این فرآیند انجام شده و امیدوارم در این کار موفق شویم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: در بخش لباس مشترک، IT و استعدادیابی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و امیدوارم بتوانیم اتحاد و هماهنگی به وجود بیاوریم. همه باید کمک و حمایت کنند. از این موقعیت استفاده می کنم تا از حمید سجادی وزیر ورزش نیز تشکر کنم.

کد خبر: 27399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =