ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش باید تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، ساماندهی نیروی انسانی باید تا پایان سال ۱۴۰۰ به صورت کامل انجام شود.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در این زمینه افزود: ساماندهی نیروی انسانی از اولویت های کاری وزارت آموزش و پرورش است و در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی هم مورد تأکید بوده است. طبق قانون باید تاپایان سال ۱۴۰۰ این ساماندهی به صورت کامل انجام پذیرد.

وی ادامه داد: جذب معلمان متعهد و متخصص، درعین حال علاقه مند، با انگیزه و آشنا با روش های تدریس نوین از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این مورد نباید کمیت را به کیفیت ترجیح دهیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: باید بپذیریم که معلمی کار هر کسی نیست و اگر بخواهیم بهترین ها و داناترین ها معلم شوند،  باید از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، نسبت به جذب معلم اقدام کنیم.

احمدی لاشکی بر بکارگیری لایق ترین و وزین ترین افراد در کسوت معلمی تأکید و عنوان کرد: در این مسیر با نمایندگان مجلس اتفاق نظر داریم و همکاری بسیار خوبی تاکنون در این باره صورت پذیرفته است.

کد خبر: 27187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =