جدال دوم بلندقامتان ایران با لهستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ایران برای دومین مرتبه و این بار در نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می‌رود.

به گزارش آتیه‌آنلاین، رقابت‌های قهرمانی والیبال زیر ۱۹ سال جهان که به میزبانی تهران در حال برگزاری است، امروز وارد مرحله نیمه‌ نهایی خود خواهد شد. جایی که ملی‌پوشان نوجوان کشورمان باید از ساعت ۱۹ در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی به مصاف تیم لهستانی بروند که در مرحله گروهی نیز با آن دیدار کردند و متحمل شکست شدند. تیم ملی والیبال لهستان در شرایطی امروز مقابل یاران مسعود آرمات در تیم ملی نوجوانان ایران، قرار خواهند گرفت که تا این روز از رقابت‌ها حتی یک ست به حریفان خود واگذار نکرده‌اند و بدون شک در تلاش خواهند بود در دیدار با ایران نیز روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این مسابقات به جز دیدار با همین لهستان، در مرحله مقدماتی تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا در اندیشه این است که ضمن جبران شکست دور مقدماتی مقابل لهستان، بتواند از مرحله نیمه نهایی عبور کرده و راهی فینال مسابقات شود. هرچند شاگردان مسعود آرمات مقابل لهستانی که بسیار قدرتمندانه ظاهر شده است، کار بسیار سختی دارند و پیروزی مقابل این تیم برایشان ساده نخواهد بود چرا که تیم لهستان قطعا با عملکرد خوب خود نشان داده است که سودای قهرمانی در سر دارد و می‌خواهد به هرقیمتی از سد ایران گذشته و به فینال راه پیدا کند. 

مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بازی با لهستان را یک چالش سخت قلمداد می‌کند اما معتقد است تیمش شانس فینالیست شدن دارد: «ما  در بازی روز گذشته مقابل تیم آرژانتینی پیروز شدیم که دست کمی از لهستان نداشت. با این حساب توانایی شکست لهستان را داریم و نباید خود را از پیش بازنده بدانیم. البته این را هم بگویم که همه ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی شانس قهرمانی دارند. اما من بیشترین شانس قهرمانی را برای ایران می‌بینم. امیدوارم کم اشتباه و با دقت ظاهر شویم و در پایان بازی بل لهستان تیم برنده تیم ایران باشد.»

در طرف دیگر مرحله نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۶ در تالار ۱۲ هزار نفری آزادی، دو تیم بلغارستان و روسیه با هم دیدار خواهند کرد که یک پای دیگر فینال را مشخص کنند. برنده دیدار دو تیم بلغارستان و روسیه در دیدار نهایی حریف یکی از دو تیم ایران و یا لهستان خواهد شد و تیم بازنده باید برای مدال برنز و عنوان سومی تلاش کند.

امروز در ورزشگاه آزادی تهران البته دیدراهای دیگری نیز برگزار می‌شود که رتبه نهایی تیم‌ها را مشخص کند. تیم‌های برزیل، ایتالیا، آلمان و آرژانتین برای جایگاه پنجم تا هشتم با هم روبرو خواهند شد. چهار مسابقه نیز در سالن فدراسیون برگزار می‌شود که تیم‌های مصر، هند، بلژیک و جمهوری چک در این مرحله برای رتبه‌های نهم تا دوازدهم به میدان خواهند رفت و تیم‌های نیجریه، کوبا، تایلند و کلمبیا برای جایگاه‌های سیزدهم تا شانزدهم با هم روبرو می‌شوند.

کد خبر: 26828

برچسب‌ها