اخذ فرانشیز درمانی و دارویی از کارکنان شهرداری تهران بازنگری شود

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به اعتراض تعداد زیادی از پرسنل شهرداری تهران خواستار بازنگری در اخذ فرانشیز درمانی و دارویی مصوب سال ۱۳۹۹ شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی پیر هادی در هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر بنده در بحث هیات تخلفات و بعضی از موضوعاتی است که  با آبروی افراد سرو کار دارد و باید نسبت به این موضوع سریعتر اقدام شود. البته بعضی موارد که مربوط به فساد است قطعا باید برخورد شود. اما در موارد دیگر خیلی از عزیزان رفتند و در مراجع قضایی لغو این موارد را گرفتند و هیچ مستند قابل دفاعی هم برای موضوعات مطروحه وجود نداشته است. اما  همکاران ما در شهرداری متحمل فشارهای روحی شدند و این باید دغدغه مدیران باشد که این موارد را مرتفع کنند و از سرپرست و شهردار منتخب تقاضا دارم در اسرع وقت پیگیری کنند و جلوی برخی برخوردهای سیاسی با همکاران زحمت کش را بگیرند.

وی افزود: خیلی از عزیزان در شهرداری تهران دغدغه موضوع سلامت را دارند که البته طرحی در شورا اجرایی شد که کمی با عجله بود و  نیازمند یک طرح برای اصلاح است. خیلی از  همکاران در شهرداری تهران  تماس گرفتند در خصوص  مصوبه سال ۹۹ مربوط به اخذ فرانشیز از پرنسل شاغل که از ۱۰ درصد فرانشیز برای خدمات دارویی ۵ درصد اخذ شود. این کار  درآمدی برای شهر سالم ایجاد نکرده اما دغدغه برای همکاران ایجاد شده و باید پیگیری شود و این دغدغه همه اعضای شورا هم است.

کد خبر: 26767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =