برای بازگشت به تاتامی لحظه‌شماری می‌کنم

ملی‌پوش کاراته ایران پس از انجام عمل جراحی خود گفت: امیدوارم بتوانم به میادین برگردم و دوران سخت پس از جراحی هر چه زودتر را سپری کنم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حمیده عباسعلی، یکی از اعضای تیم ملی کاراته ایران در مسابقات المپیک توکیو بود که نتوانست از این مسابقات دست پر برگردد و تشدید شدن آسیب دیدگی وی در مسابقه آخر موجب شد دستش از رسیدن به مدال در اولین حضور المپیکی‌اش کوتاه بماند. حمیده عباسعلی روز گذشته به منظور رفع آسیب دیدگی خود از ناحیه زانو، مورد عمل جراحی قرار گرفت.

این دختر کاراته‌کا ایران درباره شرایط خود بعد از انجام این عمل جراحی، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین اظهارکرد: خوشبختانه جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتم و وضعیت فعلی جسمانی‌ام ایده‌آل است. 

وی افزود: پس از اینکه از ژاپن بازگشتم خیلی سریع از سوی دکتر کیهانی تحت درمان‌های لازم پیش از عمل جراحی قرار گرفتم و روز گذشته نیز این عمل جراحی با موفقیت انجام شد. رباط صلیبی من پیش از اعزام به ژاپن  نیز مشکلاتی داشت و قبلا هم در آلمان جراحی شده بود اما مصدومیتم شدید بود و دوباره موجب شد که در المپیک در یک قدمی مدال ناکام بمانم. حالا با انجام این عمل جراحی باید دوباره از اول دوران نقاهت را سپری کنم.

عباسعلی با ابراز امیدواری از اینکه خیلی زود به میادین بازخواهد گشت، ادامه داد: من عاشق کاراته هستم و هر روز دوری از تاتامی برای من سخت می‌گذرد. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم زودتر به تمرینات و مسابقات بازگردم. البته این را باید در نظر داشت و این واقعیت را پذیرفت که این عمل جراحی ، عمل ساده‌ای نیست و ممکن است زمان زیادی بگذرد تا به شرایط ایده‌آلی که بتوانم دوباره مبارزه کنم، بازگردم. اما من امیدم را از دست نخواهم داد و قول می‌دهم خیلی قدرتمندانه به ورزش بازگردم و تلاشم را از سر بگیرم.

دختر المپیکی کاراته ایران درباره عملکرد خود در المپیک و ناکامی‌اش در رسیدن به مدال این مسابقات گفت: حضور در میدان المپیک تجربه بی‌نظیری برای من بود. این که در اولین دوره‌ای که کاراته به المپیک آمده بود فرصت این را داشتم که این حضور را تجربه کنم برای من اتفاق بسیار مهمی است. هرچند از اینکه نتوانستم برای کشورم افتخار آفرینی کنم بسیار غمگینم و شرمنده مردم کشورم شدم. من تمام تلاش خود را کردم و اگر این آسیب دیدگی آنقدر بد موقع گریبانگیرم نمی‌شد، شاید می‌توانستم از مدال‌آوران ایران در این مسابقات باشم اما نشد. 

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانم خیلی زود در میدانی دیگر این شکست را جبران کرده و پرچم کشور عزیزم را در مسابقاتی بین المللی سرافراز کنم، اعلام کرد: در حال حاضر باید استراحت کنم و بعد از گذشت مدتی به توصیه پزشک کم کم فیزیوتراپی را آغاز کرده و رفته رفته بتوانم به شرایط مناسب بدنی و فیزیکی برگردم. دلم با کاراته است و برای بازگشت به تاتامی و مبارزه لحظه شماری می‌کنم.

کد خبر: 26744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =