وداع بسکتبال با ویلچر ایران از مسابقات توکیو

تیم بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات گروهی بازی های پارالمپیک با قبول چهار شکست وداع تلخی با این دوره از بازی ها داشت.

به گزارش آتیه آنلاین،  تیم بسکتبال با ویلچر ایران که در گروه دوم رقابت ها با تیم های آلمان، استرالیا، الجزایر، آمریکا و بریتانیا همگروه بود، نتوانست در شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک عملکرد چشمگیری ثبت کند و وداع زودهنگامی با این دوره از بازی ها داشت.

تیم ایران در این دوره از رقابت ها به تیم های آمریکا، استرالیا، آلمان و بریتانیا نتیجه را واگذار و تنها توانست از سد الجزایر عبور کند. این تیم در گروه ۶ تیمی به عنوان پنجم بسنده کرد.

شاگردان عباس آقاکوچکی در آخرین بازی مرحله گروهی خود ظهر امروز به مصاف تیم بسکتبال با ویلچر آلمان رفتند و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۵۳ بر ۵۶ مغلوب این تیم شده تا شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشند.

ایمان بگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری، فالح عیاشی، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، محمد محمدنژاد، مجتبی کمالی، امیررضا احمدی، محسن طلوعی، وحید سعادت‌پور، محمدحسن سیاری،رضا عیوضی، ملی پوشان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بودند که عباس آقاکوچکی سرمربی تیم آنان را به‌تناوب راهی میدان کرد.

تیم ایران در کوارتر چهارم این بازی نمایش فوق العاده ای از خود به جای گذاشت و توانست با نتیجه ۲۰ بر ۹ آلمان را شکست دهد اما در سه کوارتر دیگر عملکرد به ترتیب با نتایج ۱۶ بر ۱۳، ۱۳ بر ۱۲ و ۱۸ بر ۸  نتیجه را به حریف واگذار کرد.

با این باخت بازی های پارالمپیک رسما برای بسکتبال با ویلچر ایران به پایان رسید.

کد خبر: 26524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =