ریگی هم رفت/ بحران در اردوی آبی‌پوشان

جدایی بازیکنان استقلال یکی پس از دیگری شرایطی ایجاد کرده است که این تیم حالا در آستانه بحران بی‌بازیکنی باشد!

به گزارش آتیه‌آنلاین، مسعود ریگی روز گذشته با عقد قرادادی دو ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست، تا پس از جدایی مهدی قائدی، استقلال حالا یک مهره تاثیرگذار دیگر خود را نیز از دست بدهد. این در حالی است که تیم استقلال آن‌قدر که بازیکن از دست داده، بازیکن موثر و مهره  صددرصد مفید برای تیمش نگرفته است و این یعنی هنوز استقلال به شرایط خوبی برای فصل پیش روی نرسیده است. 

تا این روز از بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، استقلالی‌ها غیر از امین قاسمی‌نژاد که به نظر بازیکن ارزشمندی است هنوز نتوانسته به خواسته‌های خود برسد و این روزها همچنان هواداران به شدت نگران هستند خصوصاً اینکه بازیکنانی مثل قایدی و ریگی هم از استقلال جدا شده‌اند و همین نکته می‌تواند نگرانی‌ها را بیشتر کند. 

استقلال نزدیک دو هفته دیگر باید با تیم الهلال بازی کند، تیمی که خیلی وقت است بازیکنان مد نظرش را جذب کرده و اردوی‌های خوب اروپایی هم داشته است و حالا سرحال و قبراق به مصاف استقلالی خواهد آمد که در بلاتکلیفی به سر می‌برد. علاوه بر اینکه مجموهه استقلال شاهد معضل در جذب بازیکن است، مشکلات عدیده مدیریتی نیز بین سرمربی و کادر فنی با مدیرعامل ایجاد شده است که تیم را به حاشیه برده و آرامش را از استقلالی که در آستانه مسابقات مهمی در آسیا قرار دارد، گرفته است.

 آنچه واقعیت دارد و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد این است که به نظر می‌رسد تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نکرده است و این روزها هواداران استقلال نگران شرایط تیم هستند. 

با وجود اینکه که فرهاد مجیدی چهره مقبولی نزد هواداران دارد،  ولی به نظر می‌رسد که او در شرایط فعلی استقلال تنها مانده و همچنان عدم راستگویی مدیران استقلال این تیم را رنج می‌دهد و هواداران اعتمادشان از مسئولان استقلال سلب شده است و با این وضع معلوم نیست شرایط استقلال چطور می‌شود.

حالا و در روزهای بحرانی استقلال، شنیده می‌شود که فرشید اسماعیلی نیز به زودی از استقلال جدا خواهد شد و اگر این اتفاق رخ دهد شرایط از این که هست نیز بحرانی‌تر خواهد شد. همه این جدایی‌ها نیز به رابطه بد مدیریت استقلال با کادر فنی و بازیکنان برمی‌گردد. بازیکنانی که به مدیران خود اعتماد کافی ندارند، ترجیح می‌دهند از جایی که برایشان امن نیست خارج شوند و حتی اگر از نظر قلبی به تیمشان و پیراهنشان ارادت داشته باشند باز هم ساز جدایی کوک‌ کنند.

استقلال شرایط ایده‌آلی ندارد و باید دید روند بحرانی این تیم کجا و توسط چه کسی متوقف خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد مدیران فعلی استقلال تلاشی برای حل بحران‌ها نمی‌کنند و شاید باید منتظر باشیم تا وزیر جدید ورزش و جوانان در راس امورش سر و سامان دادن به باشگاه استقلال و تغییر و تحولات مهم در این باشگاه را قرار دهد.

کد خبر: 26432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =