«درخت گردو»؛ کرونا را شکست می‌دهد؟

به دنبال بحران فروش و کاهش مخاطب در شرایط کرونایی،فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تا چند روز آینده در سینماها نمایش داده می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، بعد از تعطیلی‌های هفته گذشته که با روزهای عزاداری دهه اول محرم نیز همراه بود، سینماهای سراسر کشور برای چند روز تعطیل شدند و از روز یکشنبه، ۳۱ مرداد فعالیت خود را از سرگرفتند.با این حال در هفته‌ای که گذشت برخی از فیلم‌های سینمایی با کاهش فروش مواجه شدند .

تنها فیلمی که نسبت به دو هفته اخیر، افزایش فروش داشته، فیلم سینمایی «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» با کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و بازی پژمان بازغی و پژمان جمشیدی است که در هفته اخیر ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان فروخته است. فیلم سینمایی«سیاه‌باز» با کارگردانی حمید همتی که این روزها روی پرده سینماهاست نیز از زمان آغاز اکران تا کنون ۶۲ میلیون تومان فروخته که تقریبا رقم کمی است. در جایگاه بعدی هم فیلم «قصه عشق پدرم» با کارگردانی محمدرضا ورزی قرار دارد. این فیلم تقریبا ۴۰ روز است که اکران شده و در هفته گذشته تنها با سه میلیون و ۶۰۰ هزارتومان کار خود را به پایان رسانده و در مجموع ۲۷ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «دینامیت» با کارگردانی سید مسعود اطیابی که یک هفته قبل از تعطیلی سینماها ۵۷۷ میلیون تومان فروش داشت، در شش روز اخیر تنها ۴۱۶ میلیون تومان فروخت در صورتی که در ۱۸ ماه اخیر، تنها فیلمی که توانست فروش گیشه خود را به نه میلیارد تومان برساند، فیلم «دینامیت» بود. فیلم سینمایی «مدیترانه» با کارگردانی هادی حاجتمند با اختلاف ۴۰۰ میلیون تومانی و فروش ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، جایگاه دوم گیشه را به خود اختصاص داده و و در این یک ماه، توانست، فروش ۸۹ میلیون تومانی داشته باشد.

اکنون با توجه به افت فروش فیلم‌های سینمایی، به نظر می‌رسد که سینما دوباره با بحران فروش و کاهش مخاطب در شرایط کرونای مواجه شده است و به نظر می رسد با اکران فیلم جدید وضعیت سینماها با بهبود نسبی مواجه شود.حالا پیرو خبرهایی که هفته گذشته از سوی پخشش کننده فیلم سینمایی «درخت گردو» همچنین سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام شد، مجوز اکران اثر جدید محمدخسین مهدویان «درخت گردو» صادر و به احتمال فراوان این فیلم سینمایی این هفته وارد چرخه اکران سینماها می‌شود. علی سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «درخت گردو» در گفت‌وگو با میزان پیرامون خبر اکران این فیلم از امروز گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی شرایط برای اکران «درخت گردو» هستیم اما قرار نیست از امروز اکران این فیلم آغاز شود و گمان می‌کنم با انجام مراحل هفته آینده بتوانیم این فیلم را اکران کنیم.مرتضی شایسته نیز در همین راستا به میزان گفت: مجوز اکران «درخت گردو» از امروز صادر شده اما ظاهران این فیلم طی هفته آینده آماده شده و اکران می‌شود.

کد خبر: 26343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =