ایران- نیجریه؛ بلندقامتان نوجوان به دنبال دومین پیروزی

تیم ملی والیبال ایران سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان را امروز مقابل تیم نیجریه برگزار خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مسابقات قهرمانی مردان نوجوان والیبال جهان، امروز (شنبه) وارد پنجمین روز خواهد شد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در گام سوم خود باید به مصاف تیم ملی والیبال نیجریه برود. شاگردان مسعود آرمات در تیم ملی والیبال ایران که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هستند، در بازی نخست خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان هند رفتند و در این مسابقه به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کردند. در ادامه تیم ملی والیبال ایران باید به مصاف تیم ملی لهستان می‌رفت.  تیم والیبال نوجوانان ایران روز گذشته(جمعه) در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ مقابل لهستان شکست خورد. ایران با این شکست، و درحالی که هنوز یک مسابقه دیگر هم در مرحله گروهی دارد، به طور قطع در رده دوم قرار می‌گیرد و لهستان به عنوان صدرنشین این مرحله را به پایان برد.

حالا بلندقامتان نوجوان ایران باید در بازی سوم خود از ساعت ۱۹ امروز به مصاف تیم ملی  والیبال نوجوانان نیجریه بروند و برای این مسابقه در تلاش هستند که دومین پیروزی خود را بدست بیاورند. هرچند پیروزی یا شکست تیم ایران در این مسابقه در جایگاه نهایی این تیم در مرحله گروهی تاثیری نخواهد داشت اما ملی‌پوشان ایران دوست ندارند که پس از شکست برابر لهستان حالا مقابل تیم نیجریه هم تن به شکست بدهند . البته با توجه به سطح فنی تیم ایران در مقایسه با تیم نیجریه، به نظر می‌رسد که تیم ملی والیبال ایران بازی سختی پیش رو نداشته باشد و بتواند دومین برد خود را در مرحله گروهی بدست بیاورد. 

مسابقات زیر ۱۹ سال جهان در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی می‌شوند و از این مرحله مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود.هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر ۱۹ سال) از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در ۲ سالن آزادی و فدراسیون برگزار می‌شود.

در روز پنجم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، بازی‌های دیگری نیز برگزار خواهد شد که برنامه این مسابقات به شرح زیر است: 
 

**سالن دوازده هزار نفری

گروه B: برزیل –  چک    ساعت ۱۰

گروه A:گواتمالا – لهستان   ساعت ۱۳

گروه B: کلمبیا – بلاروس   ساعت ۱۶

گروه A: ایران – نیجریه     ساعت ۱۹

**سالن فدراسیون والیبال

گروه C: تایلند- بلژیک    ساعت ۱۰

گروه D:مصر – کوبا        ساعت ۱۳

گروه D:: آرژانتین – دومینیکن  ساعت ۱۶

گروه C: کامرون – بلغارستان   ساعت ۱۹

کد خبر: 26205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =