از شایعه تا واقعیت؛ نکونام استقلال یا استراحت؟

شنیده‌های مبهمی به گوش می‌رسد که جواد نکونام در حال پیوستن به استقلال است اما برخی‌ها می‌گویند او این فصل استراحت می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین، بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران پیش از آغاز دور بیست و یکم لیگ برتر فوتبال این روزهاد داغ است و هر روز شاهد تغییر و تحولات مختلف در تیم‌های لیگ برتری چه در جمع بازیکنان و چه در بین کادر فنی تیم‌ها هستیم. در این بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بیش از تیم‌های دیگر خبرساز شده‌اند و البته هنوز هم شاهد اخباری پیرامون این دو تیم هستیم. 

در این بین خبر جدایی جواد نکونام از تیم فولاد خوزستان خبر جالب توجهی بود که تحلیل‌های متفاوتی را با خود به همراه داشت. مهم‌ترین تحلیل و احتمالی که در این بین مطرح شد، این بود که استقلالی‌ها قصد به خدمت گرفتن جواد نکونام را دارند و فرهاد مجیدی بار دیگر از تیم استقلال کنار گذاشته می‌شود. این احتمال البته در این میان از سوی احمد مددی مدیر عامل استقلال تکذیب شد اما هنوز به طور کامل مشخص نیست دلایل جدایی نکونام از فولاد خوزستانی که صاحب جام قهرمانی حذفی نیز شد و سهمیه آسیایی را بدست آورد، چیست؟

اما ماجرا از چه قرار بود؟ پس از انتشار پایان همکاری جواد نکونام با تیم فولاد خوزستان برخی کانال‌های خبری از جلسه مشترک احمد مددی مدیرعامل استقلال با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران خبر دادند که اتفاقات ساعت قبل‌تر از این جلسه در باشگاه استقلال این فرضیه مبنی‌بر جایگزینی نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان به‌جای فرهاد مجیدی را تقویت کرد، بااین‌حال صبح روز بعد مدیرعامل استقلال این شایعات را مضحک و خنده‌دار عنوان کرد و مدعی شد که هرگز جلسه‌ای با جواد نکونام و هیچ مربی دیگری برای جایگزین کردن با فرهاد مجیدی نداشته است. 

در این بین برخی از نزدیکان جواد نکونام نیز مدعی شدند که این مربی در سفر است و در آن زمانی که گفته می‌شد با مددی در جلسه مشترک بوده در شمال کشور حضور داشته و هیچ‌جلسه‌ای بین او و مددی حداقل در آن زمان مقرر برگزار نشده است. موضوعی که نشان می‌دهد پیوستن نکونام به استقلال هنوز به طور جدی مورد بررسی قرار نگرفته و گفت‌وگویی نیز بین این مربی جوان و احمد مددی صورت نگرفته است. از طرفی بعد از جدایی نکونام از فولاد برخی‌ها مدعی شدند که نکونام بعد از جدایی از تیم فولاد خوزستان استراحت کند تا در ادامه در این خصوص بهترین تصمیم را بگیرد، این درحالی است که بسیاری از تیم‌ها در فاصله حدود دوماه مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر کادر فنی خود را شناسایی کرده و تمرینات این تیم‌ها نیز امروز و فردا آغاز می‌شود. 

با تمام این تفاسیر هنوز کسی به درستی نمی‌داند سرنوشت جواد نکونام در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران چه خواهد بود  و کدام تیم نکونام و دستیارانش را روی نیمکت کادر فنی خود خواهد دید.

کد خبر: 26106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =