سید جلال و وعده پاداش تیم ملی که سه ساله شد!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران هنوز موفق نشده است که پاداش مسابقات مقدماتی جام جهانی

به گزارش آتیه‌آنلاین، سید جلال حسینی در آستانه مسابقات جام جهانی روسیه توسط کارلوس کی‌روش از لیست تیم ملی فوتبال کنار گذاشته شد آن هم در شرایطی که در مسیر رسیدن به جام جهانی و مسابقات مقدماتی در ترکیب تیم ملی حضور داشت و بازیکن مثمر ثمری نیز بود. با تمام این تفاسیر مرد پرتغالی تیم ملی علاقه‌ای به ادامه حضور این بازیکن در تیمش نشان نداد و موجب شد که سید جلال حسینی بعد از این تصمیم برای همیشه از تیم ملی فوتبال و بازی‌های ملی خداحافظی کرده و به حضورش در تیم ملی پایان دهد.  

حالا زمانی نزدیک به سه سال از آن روزها گذشته است و به نظر می‌رسد پاداش این بازیکن که قرار بود به دلیل حضور در مرحله مقدماتی و انتخابی جام جهانی به اعضای تیم ملی تعلق بگیرد، هنوز به جلال حسینی پرداخت نشده است. آن هم در شرایطی که نامش در لیست نفراتی که باید این پاداش را دریافت می‌کردند، قرار داشت.  

جلال حسینی از زمان حضور مهدی تاج بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال پیگیر دریافت پاداش خود شده بود و  فدراسیون فوتبال نیز در زمان مدیریت  تاج و همچنین در ادامه سرپرستی بهاروند بارها به وی وعده داده بود این مسئله را حل کرده و با توجه به این‌که نامش در لیست پاداشی‌ها قرار دارد، آن پاداش را واریز کند. وعده‌ای که تا بعد از رفتن مهدی تاج و به ریاست رسیدن عزیزی خادم نیز هنوز عملی نشده است و مشخص نیست چه زمانی قرار است این پاداش پرداخت شود.  

سید جلال حسینی اخیرا از طریق وکیل قانونی خود بار دیگر پیگیر دریافت این پاداش که زمانی نزدیک به ۳ سال از آن گذشته است، شده است، اما پیگیری وکیل سیدجلال حسینی از فدراسیون فوتبال با پاسخ عجیبی از سوی بخش مالی آن مواجه شده‌ و آن‌ها اعلام کردند که قادر به پرداخت این پاداش نخواهند بود!

در این بین اما دلیل  قانع‌کننده‌ای نیز مطرح  نشده است و وکیل جلال حسینی به پاسخ روشنی در این رابطه نرسیده است. به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی امیدوار است همانند دیگر بازیکنانی که در آن مقطع در مسیر صعود به جام‌جهانی روسیه موفق به دریافت پاداش خود شدند، این مبلغ را دریافت کند و باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این موضوع به چه شکل خواهد بود.  در آن طرف نیز باید دید اگر این پاداش پرداخت نشود و اجحافی به این آشکاری به بازیکن سابق تیم ملی صورت گیرد، اقدام این بازیکن و وکیلش چه خواهد بود.  

کد خبر: 25937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =