چهره مثبت ستاره ایران در رسانه‌های اروپایی

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فاینورد این روزها به چهره محبوبی در رسانه‌های اروپایی تبدیل شده است.

به گزارش آتیه آنلاین، چند روز گذشته انتشار ویدئویی در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خبری بار دیگر نام علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فاینورد را بر سر زبان‌ها انداخت.  ویدئویی که بعد از گلزنی علیرضا جهانبخش در شب اروپایی فاینورد، او را در مرکز توجه مخاطبان فوتبال قرار داد. در ویدئوی منتشر شده، بازیکن حریف در حالتی بدون تعادل به دوربین فیلمبردار برخورد می‌کند و دوربین را به زمین می‌اندازد و می‌رود. جهانبخش ابتدا بازیکن را آرام می‌کند و سپس به کمک فیلمبردار می‌رود و مورد تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار می‌گیرد.این حرکت انسانی جهانبخش، واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی در پی داشت. شبکه ای‌سی‌پی‌ان هلند که پوشش دهنده مسابقه بود، بعد از بازی در توییترش نوشت: «یک حرکت زیبا از علیرضا جهانبخش و مارکوس پدرسون که به مارلین، تصویربردار زن ما کمک کرد.»

البته این پایان واکنش‌ها به اقدام جالب توجه جهانبخش در فضای مجازی نبود. در توییتر یک کاربر هم در همین رابطه نوشت: «روحیه ورزشکاری فوق‌العاده علیرضا جهانبخش که به تصویربردار ما کمک کرد تا وسایلش را به حالت اولیه برگرداند.» البته او از بازیکنی که بعد از برخورد، صحنه را رها کرد و رفت انتقاد کرد.نکته جالب اینجاست که این تنها موضوعی نبود که در این بازی علیرضا جهانبخش را مورد توجه رسانه‌ها قرار داد. 

علاوه بر این رخداد که به نوعی از حواشی فوتبال به شمار می‌رود در مستطیل سبز نیز کیفیت عالی عملکرد علیرضا جهانبخش در هفته‌های اخیر موجب شد که این ورزشکار ایرانی مورد توجه قراربگیرد و گهگاه تیتر اخبار شود. از وقتی او به لیگ هلند بازگشته برای فاینورد بازی درخشانی را ارائه داده است. همین موضوع باعث شده تعدادی از کاربران فضای مجازی از لیگ انگلیس هم انتقاد کنند که چرا به استعدادهایی چون علیرضا جهانبخش آن‌طور که باید بها نمی‌دهند.جهانبخش در همین بازی اما با حرکت دیگری هم خبرساز بود و آن هم خودداری‎اش از شادی کردن بعد از گل به احترام شب عاشورا. او جشن نگرفت و این حرکت او در ایران مورد استقبال قرار گرفت.

در مجموع علیرضا جهانبخش با رفتارهای انسان‌دوستانه و عملکرد فنی مطلوبی که داشته است، این روزها بهترین سفیر ایران در اروپاست که نام ایران و ایرانیان را به نیکی به اهالی فوتبال اروپا معرفی می‌کند.

کد خبر: 25852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =