پاکدل: کارنامه مربی اسپانیایی تیم ملی مشخص است

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران خاطر نشان کرد که این مربی کارنامه مشخصی دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، صبح امروز در سالن فدراسیون هندبال ایران، فرناندز مربی جدید تیم ملی هندبال ایران در حضور اصحاب رسانه نشست خبری برگزار کرد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد. پیش از شروع این نشست خبری، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران در جمع خبرنگاران در باره حضور این مربی اسپانیایی در ایران اظهار کرد:  از اواخر سال 98  بررسی‌های لازم را در راستای به خدمت گرفتن یک مربی خوب برای تیم ملی آغاز کردیم. البته  چند عامل بازدارنده در مورد این انتخاب وجود داشت. همه‌گیری ویروس کرونا و به خصوص چند موج سنگین در ایران باعث شد که کارمان در این زمینه سخت شود.

وی ادامه داد: از ابتدا قول داده بودم که برای تیم ملی هندبال ایران یک مربی بزرگ با کارنامه مشخص به خدمت بگیریم. همین طور هم شد و فکر می‌کنم مانوئل فرناندز یکی از مربیانی است که با کارنامه خود معرفی می‌شود و این مربی خوشبختانه کارنامه قابل قبولی دارد و نمی‌توان این را کتمان کرد که مربی بزرگی است. امیدوارم در تیم ملی ایران نیز مثمر ثمر باشد و بتواند بعد از مدت‌ها هندبال ایران را به مقام‌آوری در آسیا بازگرداند. 

پاکدل در پایان به مشکلات هندبال ایران و ضرروت حل آن‌ها اشاره کرد  و گفت: یکی از مشکلات هندبال ایران این است که سبک ندارد، اما با توجه به اینکه مدل بازی ایران به اسپانیا نزدیک است امیدواریم که فرناندز بتواند به ما کمک کند. بازهم از وی تشکر می کنم که با وجود شرایط سختی که بود، حاضر شد به ایران بیاید و به ما کمک کند. تیم ملی هندبال ایران روزهای مهمی را پیش رو دارد و به نظر من با تغییرات ایجاد شده و حضور این مربی باید شاهد روزهای خوبی در هندبال ایران باشیم. 

کد خبر: 25664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =