پذیرش ۴۲ طرح تامین اجتماعی در رقابت ایسا

رئیس اداره توسعه روابط بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور مشارکت در رقابت تجربه موفق سازمان‌های عضو اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی در منطقه آسیا و اقیانوسیه (۲۰۲۱) ۴۲ طرح تهیه شده از سوی معاونت‌ها و ادارات کل ستادی سازمان، در پورتال تجربه موفق این اتحادیه بین‌المللی بارگذاری شد و به تایید رسید.

محبوبه افسری، رئیس اداره توسعه روابط بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با آتیه آنلاین، با اشاره به سابقه عضویت ۵۰ ساله این سازمان در اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی (International Social Security Association) معروف به ایسا(ISSA) ، گفت: باعث افتخار است که سازمان تأمین اجتماعی ایران با ایفای نقش موثر در فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی، موفق شده در ۶ دوره متوالی مدیریت سه‌ساله اتحادیه، عضو هیات‌ رئیسه آن باشد.

 وی افزود: سازمان تامین اجتماعی کشورمان علاوه بر کسب ۲۱ جایزه بین‌المللی از مرکز تعالی اتحادیه، موفق به اخذ کرسی‌های ارزشمندی در کمیته ویژه تدوین رهنمودها و کمیسیون‌های فنی ایسا شده ‌است.

رئیس اداره توسعه روابط بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این سازمان همچنین در سنوات مختلف، ضمن اعزام نمایندگان شایسته خود به سمینارها و دوره‌های آموزشی منطقه‌ای و بین‌المللی، مبادرت به برگزاری نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در تهران نموده و میزبان مقامات عالی اتحادیه و سازمان‌های تامین اجتماعی سایر کشورها نیز بوده است.

افسری با ابراز خرسندی از تثبیت و ارتقاء جایگاه سازمان تأمین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در این نهاد بین‌المللی به عنوان یکی از اعضاء اصلی اتحادیه، گفت: مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان، در سی و هشتمین جلسه شورای ایسا که در مهر ماه سال ۹۸ در بروکسل بلژیک برگزار شد، با کسب اکثریت آراء اعضای شورا، به نمایندگی از منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان عضو هیات رئیسه این اتحادیه انتخاب شد.

وی افزود: ایشان همچنین در یکصد و بیست و یکمین جلسه هیات رئیسه ایسا که در مهر ماه ۱۳۹۹ (که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی) برگزار شد، از طرف پروفسور بروئر، رئیس اتحادیه، به عنوان عضو کمیته انتخابات اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی منصوب شد.

پذیرش ۴۲ طرح تامین اجتماعی در رقابت ایسا

رئیس اداره توسعه روابط بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی ایران از سال ۲۰۰۸ تا کنون در ۳ دوره از رقابت‌های جایزه تجربیات موفق سازمان‌های عضو ایسا شرکت کرده و در مجموع از ۲۱ طرح ارسالی، موفق به دریافت ۴ تقدیرنامه و ۱۷ گواهی تایید تجربه موفق از هیات داوران بین‌المللی مرکز تعالی ایسا شده‌ است. ‌

افسری افزود: در جریان اجلاس منطقه‌ای تامین اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ در کوالامپور مالزی و با حضور مقامات بلندپایه دولت مالزی، سازمان بین‌المللی کار، اتحادیه بینالمللی تامین اجتماعی، سازمان‌های تامین اجتماعی کشورهای منطقه، و وزارت امور خارجه کشورمان برگزار شد، نتایج آخرین رقابت سازمان‌های عضو ایسا در منطقه آسیا و اقیانوسیه نیز اعلام شد و ۴ تقدیرنامه و ۱۵ گواهینامه تایید تجربه موفق به طرح‌های شرکت کننده سازمان تامین اجتماعی در این رقابت بینالمللی اعطا شد.

وی در خصوص شرکت در رقابت تجربه موفق سازمان‌های عضو ایسا در منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال جاری گفت: با فراخوان اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی در اسفند ماه سال گذشته و دعوت از سازمان‌های عضو جهت شرکت در رقابت تجربه موفق در منطقه آسیا و اقیانوسیه (۲۰۲۱) و تاکید مدیر عامل سازمان به حضور فعال در این رقابت؛ مراتب بلافاصله به همه معاونت‌ها و ادارات مستقل ستادی اعلام شد و در جریان مذاکرات شفاهی، اهمیت شرکت در این رقابت، ضرورت معرفی سطح دانش تخصصی و توانمندی سطوح مدیریتی و کارشناسی و ارائه گزارش دستاوردهای ارزشمند سازمان به نهادهای بین‌المللی، برای معاونان و مدیران محترم ستادی تبیین شد.

رئیس اداره توسعه روابط بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، در مجموع، ۵۳ طرح از حوزه‌های مختلف سازمان تا آخر خرداد ماه سال جاری به اداره کل امور بین‌الملل ارسال شد که بعد از بررسی، بعضی از آنها به دلیل اشتراک موضوع، با یکدیگر ادغام شدند و در نهایت ۴۲ طرح در پورتال تجربه موفق ایسا بارگذاری شد و به تایید رسید.

کد خبر: 25545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =