طرح رتبه‌بندی بهترین بستر برای ارتقای معیشت معلمان است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معتقد است که طرح رتبه‌بندی، بهترین بستر برای ارتقای همزمان معیشت معلمان و کیفیت آموزشی است.

به گزارش آتیه آنلاین، حسین باغگلی روز سه‌شنبه در مطلبی در حساب توئیتری خود اظهار داشت: در گفت و گوهای ما تاکید شده است که رییس جمهوری و بنده مصمم به اجرای آن (طرح رتبه‌بندی معلمان) هستیم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همچنین روز دوشنبه در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی برنامه‌ها مسائلی را در خصوص عدالت آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش در مدارس دولتی، حفظ کرامت معلمان، رتبه بندی معلمان، ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش مطرح کرد.

به گزارش ایرنا،  حسین باغگلی متولد سال ۱۳۵۷ مشهد و دارای مدرک دکتری علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) از دانشگاه فردوسی مشهد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی مدارس عام المنتفعه امام رضا (ع)، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مشاور تخصصی در طراحی برنامه های آموزشی و تربیتی است.

رییس دولت سیزدهم ۲۰ مرداد ماه فهرست پیشنهادی وزرای خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده است.  

با اعلام وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و معرفی حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صفحه اینستاگرام ‌و توئیتر وی از روز ۲۲ مرداماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر: 25387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =