مظاهری در استقلال می‌ماند؟

رشید مظاهری هر چند علاقه‌مند به ماندن در باشگاه استقلال است اما به مسئولان این باشگاه اولتیماتون داده است که در صورت عدم دریافت بدهی‌هایش از این تیم خواهد رفت.

 به گزارش آتیه‌آنلاین، رشید مظاهری، گلر تیم استقلال این روزها هنوز به تصمیم نهایی برای باقی ماندن در تیمش نرسیده و این بازیکن از باشگاه استقلال خواسته است که مطالباتش را پرداخت کنند در غیر این صورت احتمال جدایی‌اش از استقلال و پیگیری قانونی طلب‌هایش وجود دارد. 

در همین راستا، ابتدای هفته وکیل رشید مظاهری راهی باشگاه استقلال شد و در خصوص وضعیت موکل خود جلسه‌ای با احمد مددی، مدیر عامل باشگاه استقلال برگزار کرد. در این جلسه، وکیل مظاهری اعلام کرد که موکلش خواهان دریافت مطالبات کامل فصل گذشته خود است و اگر این اتفاق بیفتد فصل بعد نیز در استقلال حضور خواهد داشت. مددی نیز خواستار فرصت ۱۰ روزه برای بررسی وضعیت قرارداد مظاهری به همراه جریمه‌های او در فصل گذشته شد. طبق ادعای وکیل مظاهری، دروازه‌بان استقلال تنها ۶۰ درصد مطالباتش را دریافت کرده و می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد رشید مظاهری همچنان علاقه‌مند است که در تیم استقلال باقی بماند و همچنان سنگربان آبی پوشان باشد. این دروازه‌بان فصل پیشین لیگ برتر را خوب آغاز کرد و توانست عملکرد خوبی ارائه دهد و مدت‌ها دروازه‌بان نخست تیم استقلال باشد. این نمایش خوب تا جایی پیش رفت که رسانه‌ها به او لقب شاه ماهی نقل و انتقالات را دادند. مظاهری در ابتدای فصل بیستم بی‌نظیر ظاهر شد و همین عملکرد بی‌نقص او، دیگر گلر استقلال یعنی حسینی را نیمکت نشین کرد. هر چند که شرایط برای مظاهری تا آخر فصل به خوشی و خرمی ابتدای فصل پیش نرفت و خیلی زود این بازیکن دچار افت و حتی در چندین مورد هم منجر به ایجاد حاشیه‌هایی برای استقلال شد.

پس از مدتی که محمود فکری جایش را به فرهاد مجیدی روی نیمکت سرمربیگری تیم استقلال داد، ضعف مظاهری نسبت به ابتدای فصل فرصت را برای حضور حسینی درون دروازه مهیا کرد، حسینی هم توانست از این فرصت استفاده کرده و با نمایش خوب خود نظر مجیدی را جلب کند و  مظاهری را به جای خود روی نیمکت بنشاند.

همان زمان صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه رشید علاقه‌مند به جدایی از استقلال است و از تیم سپاهان اصفهان به عنوان مقصد بعدی او نیز یاد شد.

با این حال مذاکره مجدد مظاهری با استقلالی‌ها نشان از این دارد که این سنگربان تصمیم دارد در استقلال ماندنی شود اما پرداخت مطالبات برایش مهم است و به واقع این موضوع را شرط ماندن در استقلال عنوان کرده است. شنیده‌ها حاکی از این است که احمد مددی، مدیر عامل استقلال از وکیل رشید مظاهری فرصت ۱۰ روزه گرفت تا همه چیز را در مورد این بازیکن حل کند. حالا باید دید با شرایط این بحرانی از نظر مالی در فصل بیستم، مدیر عامل استقلال می‌تواند خواسته گلرش را حل کند و رشید مظاهری را در جمع آبی پوشان نگه دارد یا خیر؟

کد خبر: 25191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =