برگزاری میز خدمت تخصصی جهادی تامین اجتماعی در کارخانه شیر کردستان

میز خدمت تخصصی جهادی به مناسبت هفته بسیج در کارخانه شیر کردستان با حضور مدیر کل تامین اجتماعی این استان و تعدادی از کارگران این کارخانه برگزار شد.

به گزارش آتیهآنلاین اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در این جلسه مشکلات موجود در این کارخانه با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان کردستان مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

قریشی گفت: بسیج زمینه ساز اجتماع و وحدت و یکپارچگی است. بسیج در اکثر امور میانجی گری و ناجی مشکلات مردم بوده است و نقش‌های بی بدیلی را در طول تاریخ این انقلاب ایفا نموده است و هرجا که عرصه‌ای را برای خدمت به مردم شریف و ولایتمدار بیابد سریعا وارد عمل شده و افتخار خادمی را نصیب خود می‌کند.

درحاشیه این برنامه که به همت بسیج ادارات برگزار گردید، محمد رضا رمضان زاده مسوول بسیج کارمندان کردستان، اظهار داشت: مدیران خود را خادم مردم می‌دانند و این روحیه و فرهنگ بایستی در همه ادارات و ارگان‌ها تسری یابد و مسوولین باید در همه حال ودر هر صورت خود را پاسخگوی شهروندان بدانند.

وی ادامه داد: از برکات بسیج می‌توان به همین قدرت و اعتبار گردهم آوری ادارت و دستگاه‌ها برای پاسخگویی در قالب میز خدمت اشاره کرد.

کد خبر: 2460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =