دفاع ارزشمند شرکای اجتماعی از عملکرد مثبت سالاری در تامین‌اجتماعی

مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی در نشست تامین اجتماعی فراگیر؛ موفقیت و تلاش مدیرعامل این سازمان و همچنین همراهی و تعامل با شرکای اجتماعی را ارزشمند دانست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، کرباسیان، مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی در این جلسه با بیان اینکه دوستان و شرکای اجتماعی ضمن اینکه مطالبات خود را مطرح میکنند، از سازمان و اقدامات مثبت مدیریت سازمان نیز دفاع میکنند و جای تشکر و تبریک دارد و این موضوع ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه حمایتی که سازمان تامین اجتماعی از دولت و مجلس گرفته است نیز ارزشمند است، افزود: دو تا از شرکتهایی که اخیرا گرفته‌اند، تحت مدیریت من بوده است و شهادت میدهم که شرکت‌های خوبی دریافت شده است. تعامل موجود در مجموعه خانواده تامین ارزشمند است و موفقیت مدیرعامل سازمان تنها با حمایت شرکای اجتماعی و تعامل مناسب با نمایندگان مجلس است.

وی با بیان اینکه در دولت نیز در زمانی که من مدیرعامل بودم مرحوم آیت الله هاشمی همواره حمایت میکردند و همیشه در بحث کارگران حامی ما بودند.، ادامه داد: موضوع دیگر اینکه من در زمان مدیریت در تامین اجتماعی هر چهار ماه یک بار خدمت مقام معظم رهبری می رسیدم و درباره این سازمان گزارش میدادم و ایشان حمایت بسیار خوبی از سازمان داشتند.

کرباسیان تاکید کرد: درباره منابع مالی باید بپذیریم که بخشی از کاهش درآمد در سازمان ناشی از رکود است که مستقیما به درآمد تامین اجتماعی اثرگذار است و امیدواریم که دولت سیزدهم با حمایت رهبری و مجلس بتواند کشور را از رکود خارج کند و در چرخه رونق قرار گیرد تا وضعیت سازمان نیز بهتر شود و البته پرداخت بدهی دولت نیز تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: عدم استفاده از تجربه گذشته از مشکلات کشور است و در تامین اجتماعی باید به این موضوع توجه شود و از تجربیات گذشته استفاده بیشتری شود.

مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: اولویتها و مسائل جاری سازمان تامین اجتماعی را باید برای وزیر آینده به دقت معرفی کنید تا وزیر رفاه و رئیس جمهور جدید آشنایی بیشتری با تامین اجتماعی داشته باشند و گزارش جامع و کامل به وزیر و رئیس جمهور ارائه دهید تا در آینده قابل استفاده باشد. احیای شورای عالی تامین اجتماعی نیز نکته درستی است و جایگاه شورای عالی تامین اجتماعی با هیات امنا فعلی تفاوت زیادی دارد و در شورای عالی ممکن است در مواقعی نظرات دولت در تامین اجتماعی اجرا نشود.

کد خبر: 24141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =