بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افتتاح شد

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان ۹۶ تختخوابی دزفول به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر روحانی رئیس جمهور افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی، استاندار خوزستان، نماینده دزفول در مجلس، امام جمعه، فرماندار ویژه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

دکتر علی ولی منش اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان و تجهیزات درمان این بیمارستان را ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام و افزود: یک هزار و۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیزات و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان از اعتبارات سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

وی این بیمارستان را از ظرفیت‌های خوب سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: افزون بر ۲۲۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان درفول وجود دارد که ۵۰ درصد جمعیت ۴۴۰ هزار نفری شهرستان را شامل می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به وجود ۲ مرکز درمانگاه و پلی کلینیک در دزفول افزود: با بهره برداری از بیمارستان تامین اجتماعی موضوع درمان و بستری بیمه شدگان نیز برطرف می‌شود تا درصورت نیاز حمایت خوبی برای کمک به بیماران باشد.

دکتر ولی منش با بیان اینکه درصددیم مراکز سرپایی تامین اجتماعی دزفول را ارتقا دهیم، گفت: فعالیت بیمارستان‌ها به صورت فازبندی است که براین اساس در مرحله نخست اورژانس و کلینیک‌های سرپایی، بخش‌های پشتیبان مانند آزمایشگاه و رادیولوژی و سایر بخش‌ها فعال می‌شوند و سپس بخش‌های بستری در مراحل بعد قرار می‌گیرند و بیمارستان به تدریج به بلوغ خود می‌رسد.

ولی منش اظهارداشت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول یک بیمارستان جنرال است که چهار بخش زنان، اطفال، جراحی و داخلی دارد و بخش‌های ویژه اورژانس، سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو آن فعال هستند.

کد خبر: 24021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =