تساوی لیورپول در شب حضور 20دقیقه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال لیورپول در دیدار خارج از خانه مقابل برایتون با تساوی یک بر یک متوقف شد. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۰ وارد میدان شد.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز (شنبه) از هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، برایتون در خانه خود از لیورپول مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی کرد که این بازی با تساوی یک  بر یک به اتمام رسید. VAR در این دیدار ۲ گل لیورپول را مردود کرد و برای برایتون در دقیقه ۹۲ پنالتی گرفت تا مانع برتری شاگردان «یورگن کلوپ» شود.

لیورپول با این تساوی به امتیاز ۲۱ رسید و موقتا صدرنشین شد و برایتون هم به امتیاز ۱۰ رسید.  در دقیقه ۱۹ برایتون صاحب ضربه پنالتی شد اما «موپای» مهاجم میزبان این بخت طلایی را از دست داد و توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۳۴ «محمد صلاح» با فرار از بین مدافعان میزبان موفق به گلزنی شد اما این گل با استفاده از سیستم کمک اور ویدئویی، آفساید اعلام شد. لیورپول که در غیاب چند مهره اصلی خود در این بازی حاضر شده بود؛ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶۰ توسط «دیگو ژوتا» به گل رسید تا این مهاجم پرتغالی به روند خوب خود ادامه دهد.

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی برایتون در این دیدار نیمکت‌نشین بود و در دقیقه ۷۰ به جای لالانا وارد میدان شد. در دقیقه ۸۳ «سادیو مانه» گلزنی کرد که بازهم کمک داور ویدئویی، این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۹۲ «رابرتسون» مدافع لیورپول با احتیاطی موجب سرنگونی «دنی ولبک» شد تا داور با استفاده از VAR اعلام پنالتی کند. این مرتبه «پاسگال گروس» پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ارمغان آورد تا برایتون از شکست خانگی رهایی پیدا کند.

کد خبر: 2353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =