اظهارات ترامپ درباره تقلب در انتخابات مضحک است

مقام ارشد پیشین امنیت سایبری آمریکا گفت که هیچ ادله‌ای دال بر دخالت کشورهای خارجی در انتخابات این کشور یافت نشده است. 

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «کریس کربس»، مقام ارشد پیشین امنیت سایبری آمریکا گفت که اظهارات رئیس‌جمهوری این کشور درباره تقلب در انتخابات «مضحک» است. 

این مقام ارشد که از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا از سمت خود برکنار شد در گفت‌وگو با سی‌بی‌اس نیوز گفت که هیچ ادله‌ای دال بر دخالت کشورهای خارجی در این انتخابات یافت نشده است. 

وی افزود: «تا جایی که من خبر دارم هیچ مداخله‌ای در انتخابات صورت نگرفته و اظهارات مطرح‌شده درباره تقلب در انتخابات مضحک است. مردم آمریکا باید از رایی که داده‌اند و صحت آن مطمئن باشند.»

این در حالی است که رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (شنبه) بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات این کشور شد. 

وی در پیامی توئیتری عنوان کرد که در شمارش آرای پنسیلوانیا تقلب صورت گرفته است. توئیتر برچسب «اطلاعات گمراه‌کننده» را بر این پیام ترامپ زد. 

ترامپ در این پیام توئیتری گفت: «یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۴۰ رای از هیچ ایجاد شد. من با اختلاف زیاد در پنسیلوانیا پیروز شدم. آرای پنسیلوانیا دستکاری شد. دیگر ایالت‌ها هم چنین است. دنیا دارد تماشا می‌کند!»

 این در حالی است که یک دادگاه فدرال آمریکا شکایت گروه حقوقی رئیس‌جمهوری فعلی این کشور در خصوص نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا را با قاطعیت رد کرده است.

کد خبر: 2350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =