۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 2327

بهره‌برداری سیاسی احمدی نژاد و کریمی قدوسی از ترور شهید محسن فخری زاده

رجانیوز: ادعای کریمی قدوسی درست نیست

شایسته است شخصیت‌ها و رسانه‌ها در چنین مواقعی در انتشار محتواهای خود دقت بیشتری داشته باشند
رجانیوز: ادعای کریمی قدوسی درست نیست

جواد کریمی قدوسی در صفحه توییتر خود نوشت که محسن فخری زاده با اصرار حسن روحانی با یوکیا آمانو رئیس وقت آژانس انرژی اتمی دیدار داشته است. توییت جنجالی که با استقبال نیروهای رادیکال اصولگرا مواجه شد. و البته رد آن در بیانیه احمدی‌نژاد هم دیده شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از سایت دیده‌بان ایران، روز گذشته ساعتی پس از ترور «محسن فخری زاده» در منطقه آبسرد دماوند، جواد کریمی قدوسی که مشهور به اظهارات خلاف واقع است در توییتر نوشت که این دانشمند هسته‌ای با اصرار حسن روحانی با یوکیا آمانو رئیس وقت آژانس انرژی اتمی دیدار داشته است. توییت جنجالی که با استقبال نیروهای رادیکال اصولگرا مواجه شد. اما پس از گذشت چند ساعت کانال تلگرامی «رجا نیوز» نزدیک به جبهه پایداری در همین رابطه نوشت: «محتوای توییت [کریمی ‌قدوسی] را تکذیب کرد» و از کریمی ‌قدوسی هم انتقاد کرده: «شایسته است شخصیت‌ها و رسانه‌ها در چنین مواقعی در انتشار محتواهای خود دقت بیشتری داشته باشند».

اما در این بین محمود احمدی نژاد هم در راستای این توییت نماینده مجلس یازدهم در بیانیه خودش نوشت: "علی‌رغم اصرار مقامات آژانس اتمی، اینجانب در دولت قبل هرگز اجازه ندادم که آنان با شهید فخری‌زاده مصاحبه یا ملاقات کنند." این در حالی است که بین سال‌های ۸۸ تا ۹۰، تعدادی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان در حملات تروریستی به شهادت رسیدند.

تیتر یک سایت دولت بهار به بیانیه احمدی‌نژاد پرداخته است.

البته هر چند ماهی گرفتن از آب گل آلودِ مناقشه‌های سیاسی توسط رئیس دولت دهم تازگی ندارد اما مطلوب است که مشاوران دل و دین باخته احمدی نژاد یکبار دیگر فیلم «مازیار ابراهیمی» و سایر بازداشت شدگان بیگناه ترور دانشمندان هسته ای را برای او به نمایش بگذارند.

کد خبر: 2327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =