تقابل فرهاد و فکری؛ جدال حیثیتی در آزادی

دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی فردا به مصاف هم خواهند رفت که محمود فکری روبه روی تیم سابقش به میدان می‌رود.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم استقلال تهران که در هفته‌های اخیر توانسته روی روند پیروزی گام بردارد و در آخرین دیدار خود مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی موفق به شکست دادن رقیب سنتی شد، با روحیه مضاعف فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهد رفت. این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که هر چند نتیجه این بازی در قهرمانی مسابقات تاثیری ندارد، اما تقابل محمود فکری با تیم سابقش از این مسابقه یک دیدار مهم و تماشایی خواهد ساخت. 

محمود فکری فصل جاری  لیگ برتر فوتبال را با تیم استقلال آغاز کرد و به دلیل نتایج نامطلوب از این تیم کنار گذاشته شد و جای خود را به فرهاد مجیدی داد. حالا محمود فکری در شرایطی که سرمربیگری تیم نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارد، رو در روی تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و در تلاش خواهد بود با پیروزی برابر آبی پوشان پایتخت نشان دهد که توانمندی بالایی دارد و به نوعی از تیم سابقش انتقام بگیرد.

تیم استقلال در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای دارد و نفت مسجدسلیمان با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است. حساسیت این بازی از نظر حفظ جایگاه در جدول مسابقات برای آب پوشان بیشتر است. با این حال شاگردان محمود فکری نیز برای از بین بردن خطر سقوط نیاز به گرفتن حداقل امتیاز از استقلال دارند.این ۲ تیم تا به حال پنج مرتبه با یکدیگر در لیگ برتر فوتبال ایران رقابت داشته‌اند که سه پیروزی برای استقلال و ۲ تساوی به بار آمده و نماینده شهر اولین‌ها موفق به ثبت برد مقابل رقیب تهرانی خود نشده است. در این پنج بازی هفت گل برای آبی‌پوشان و چهار گل برای تیم مسجدسلیمانی به ثمر رسیده است.

 استقلال در حالی میزبان  تیم نفت مسجد سلیمان است که شاگردان فرهاد مجیدی در اعتراض به مشکلات مالی و همچنین مدل برخورد مدیریت این باشگاه با فرهاد مجیدی و تیمش، تمرین روز گذشته را تعطیل کرده‌اند .از طرف دیگر نفت مسجدسلیمان هم هر سه بازی آخرش را باخته و از ۵ بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته است و شرایط چندان خوبی در جدول ندارد.

 محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی داریم و می‌دانم استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم در این بازی بازیکنان ما با توجه به انگیزه‌هایی که دارند، تلاش کنند و به حریف موقعیت به حریف ندهند تا بتوانیم با تلاش بچه‌ها از این بازی امتیاز بگیریم. استقلال بازیکنان توانمندی دارد اما امیدوارم ما بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. امتیاز گرفتن در این بازی می‌تواند ما را به بقا در لیگ امیدوارتر کند.

محمد حسین ترابیان ،حسن انتظاری، محمد صالح عرب آبادی و سعید رحیمی مقدم داوران دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان خواهند بود. این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ سه شنبه به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

کد خبر: 22428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =